lissom heilt i startgropa

Denne er fin og jeg er helt sikker på du og din stil ikke skjemmer klokken - eller omvendt, for den sakens skyld. Klem til og smi mens jernet er varmt. Jacta est alea - eller alea jacta est, som noen også sier.

Klokken ser langt bedre ut i virkeligheten enn på det bildet... Den eneste bremsen, som jeg ser det, er at dette er en fake gullklokke, den har altså et tynt belegg med liksomgull over en kasse av rustfritt stål. Og belegg vill bli slitt med tid og stunder. Dette er PVD, og sikkert mer holdbart enn tidligere gulldoublèer, men før eller senere blir det slitt av. Kjøper du kasse i rustfritt har du en klokke som tåler tiden bedre! Ønsker du gulldetaljer, kan du evt gå for en sånn:
Hamilton Watch · Maestro Small Second Auto

R0023985.JPG

Når det er sagt, klokken du spør om er nydelig og veldig mye klokke for pengene!

den e vell rett i box så og si, det det mangler på no e nato reim,sikkert ikke bare eg såm e fårvirra , en norsk en, dette med diameter det klarer eg ikke og se selv. så hjelp takk,på dette området, ellers går dagan og livet rimelig bra.

googla litt alternativer,men det e så mye bra,att en kan bli litt `confused`.

nato reim til denne http://www.urverket.no/hamilton-american-classic-timeless-classic-thin-o-matic-38mm-gu-p-18405.html diameter og sånt noe,kom gjerne med tips og råd om du har litt tid til overs.

Redigert:
Lug width på den klokka er 20mm: Hamilton Watch · Thin-O-matic Auto

Det betyr at bredden på en nato skal være 20mm. Vet ikke helt hvorfor du vil ha en nato på denne, siden brunt lær passer meget bra.

Likevel, skal du ha nato synes jeg du bør ha en simpel ensfarget en. Noen fortalte meg en gang at rødt og gull går bra sammen, men kanskje en brun eller sort nato ville gjort seg her?

Lug width på den klokka er 20mm: Hamilton Watch · Thin-O-matic Auto

Det betyr at bredden på en nato skal være 20mm. Vet ikke helt hvorfor du vil ha en nato på denne, siden brunt lær passer meget bra.

Likevel, skal du ha nato synes jeg du bør ha en simpel ensfarget en. Noen fortalte meg en gang at rødt og gull går bra sammen, men kanskje en brun eller sort nato ville gjort seg her?

takker,jo eg sitter på tredje året i syd spania, e i utlandet og dær e vi faktisk mange nordmenn,så det blir en grei sak på syttende mai og sånt. Norske farver.

bestilt klokke og rem innen halvtimen kan du si, e hær om en 14 dagers tid,skal poste bilder da.