Lite klokker til salgs for tiden?

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Er det bare meg, eller legges det ut fryktelig få merkeklokker på FINN for tiden?

Kjedelig for oss som bare går og venter på å få kjøpe noe nytt og spennende;)

Er det bare meg, eller legges det ut fryktelig få merkeklokker på FINN for tiden?

Kjedelig for oss som bare går og venter på å få kjøpe noe nytt og spennende;)

Tja.....
Vil da si jeg bidrar med mitt, Mr rkjersem.
Har to stykker ute, jeg (Ulysse Nardin og Maurice Lacroix) - både her og der - så bare trykk på shoppetasten, du.....;)

Foruten den flotte UN`en til Moore, er det en nydelig IWC Ingenieur, en råbillig Omega Ploprof og sikleobjektet Red Sub til salgs her på forumet. Personlig synes jeg ikke det er så vanskelig å finne noen som trigger havelysten. Problemet er heller motsatt. :)

Har kanskje en sammenheng med hva folk tror brukte klokker kan kjøpes for

Selv er jeg lei av å motta skambud - så nå har jeg engasjert andre til å selge klokker for meg

Foruten den flotte UN`en til Moore, er det en nydelig IWC Ingenieur, en råbillig Omega Ploprof og sikleobjektet Red Sub til salgs her på forumet. Personlig synes jeg ikke det er så vanskelig å finne noen som trigger havelysten. Problemet er heller motsatt. :)

Du har nok rett, men følte før at man kunne bla i 4-5-6 sider med Rolex og tilsvarende med Breitling på FiNN, nå er det knappe et par sider på hver av de...

Jeg har en hel pose med klokker du kan få kjøpe.. Jeg kan nevne merker i fleng, men la meg bare ta noen som feks Seiko og Casio :) :D Holder til og med til i Bergen så du slipper frakt! ;)

Fra spøk til revolver så ligger dte en Breitling Crosswind ute nå på finn.. Kikk på den!