Lite originalt

Medlem
29. juli 2013
Sted
Oslo
Solgte i forrige uke GMT'n, i håp om å rekke en grail som lå på marked. Dessverre røyk grailen til en annen, omtrent i samme øyeblikk...så da måtte jeg ha noe inn kjapt, for å døyve smerten. Som tittelen tilsier er ikke dette et spesielt originalt valg, så unboxer mest bare for å ha gjort det :) ett bilde får holde her..

524D5E18-18DB-427E-A0C6-63D28B67AD5D_zpsdostjxn8.jpg
[/IMG]

Blir spennende å se om denne klarer å gi samme godfølelsen som GMT'n. Konklusjonen etter en time sier dessverre nei, men jeg er tålmodig :)

Solgte i forrige uke GMT'n, i håp om å rekke en grail som lå på marked. Dessverre røyk grailen til en annen, omtrent i samme øyeblikk...så da måtte jeg ha noe inn kjapt, for å døyve smerten. Som tittelen tilsier er ikke dette et spesielt originalt valg, så unboxer mest bare for å ha gjort det :) ett bilde får holde her..

524D5E18-18DB-427E-A0C6-63D28B67AD5D_zpsdostjxn8.jpg
[/IMG]

Blir spennende å se om denne klarer å gi samme godfølelsen som GMT'n. Konklusjonen etter en time sier dessverre nei, men jeg er tålmodig :)

Lite originalt? ja...

Fortsatt et vidunderlig flott ur? JA!!! :) Bare vent, godfølsen kommer!

Lite originalt her inne ja, men det gjør det ikke til et dårlig valg! Tvert imot! En grunn til at denne er populær ;)

Gratulerer så mye med ny sub :D

Har hatt min TT i noen dager nå og jeg må si at godfølelsen er der noe til de grader!