Var innom Oslo på jobbtur i dag, og måtte selvfølgelig en tur innom kjelleren på Bjerke. Snuser jo på en Submariner som neste kjøp og ville prøve en 116610LN, den var dessverre ikke på lager, så fikk prøve en 116610LV. Fantastisk følelse, ble solgt der og da, og en LN blir defintivt neste store anskaffelse. Testet også ut et par JLC Reverso-modeller + den nye Exploreren, men fikk ikke helt godfølelsen på at det var noe jeg må skaffe meg. Exploreren er jo utrolig flott, men ikke noe for meg. På slutten av besøket ble det selvfølgelig litt Patek-snakk og generelt om klokker som er litt over min prisliga. Fikk prøve denne på armen....
Fikk lyst til å selge hele samlingen og bare kjøpe den som min eneste klokke! Kan jo bare skaffe meg en G-Shock når jeg skal skifte dekk på bilen
Om 10-20 år skal denne sitte på armen, sjukeste urverket jeg har sett i levende livet, bare alt med hele klokken satt hele hodet mitt i fyr og flamme.
5127G!
Fikk lyst til å selge hele samlingen og bare kjøpe den som min eneste klokke! Kan jo bare skaffe meg en G-Shock når jeg skal skifte dekk på bilen
Om 10-20 år skal denne sitte på armen, sjukeste urverket jeg har sett i levende livet, bare alt med hele klokken satt hele hodet mitt i fyr og flamme.
5127G!