Litt hjelp til kjøp av Seamaster 2531.80

Medlem
14. feb. 2012
Hei,

Jeg er helt ny her, og tenkte etterhvert å legge inn en WTB på en Seamaster 2531.80.00
Før den tid må jeg nesten spørre om litt tips. Har prøvd å lese informasjon på forumet her, men det blir ekstremt mye informasjon for en som ikke er så klokkekompetent.

For en pent brukt 2531.80.00, med alle papier og boks - hva sånn ca må jeg regne med gi for dette? Noen som vet om det er noe årsmodeller som er bedre å sikte seg inn på, dersom det er forskjell på urværk o.l.

Hvis jeg ikke har noe flaks på forumet her, er det noen andre gode plasser å handle brukt på?

All info hjelper.

Tusen takk!

Populær modell dette, som det er flere som ønsker seg.
Prismessig ligger de vel på 10k avhengig av alder, tilstand og papirer.

Har desverre ikke noen andre tips enn å smøre seg med tålmodighet.
Denne kan du jo se på om du vil gå utenlands, men da bør vel mva kalkuleres inn i prisen.
Köp&Sälj

Eller du kan lete world wide, finnes jo en del muligheter samt feller å gå i så fall.

Lykke til.

Det er samme urverket i alle med den modellbetegnelsen (arrester meg om jeg tar feil).

Ligger ute fra drøye 12.000,- med betegnelsen "ny" på chrono.24 og du kan finne en brukt til snaue 9K her.

På disse prisene må du plusse på frakt og deretter m.v.a.

Hvis du googler denne modellen vil du helt sikkert finne masse nyttig informasjon.

Du finner nok mye nyttig på dette Omegaforumet også.

Flott klokke, forresten. Ønsker lykke til med "jakten"!