Jeg er ganske fersk her på forumet, men er allerede alvorlig bitt av basillen.
Siden jeg ble medlem 22. november har jeg gått til innkjøp av 4 klokker. Dette har vært rimelige klokker av merke Seiko og Steinhart.
Jeg har lenge drømt om å eie en Panerai og har bestemt meg for å spare til en slik.
Jeg glemmer aldri første gang jeg så en Panerai "live." Jeg ble helt betatt av det store skinnende uret, så tidløst og klassisk. Ble ikke mindre betatt etter å ha lest historien til denne klokken.
Det å finne riktig modell er ikke helt lett, men jeg vil ha den enklest mulig og jeg liker best sandwich dial og blank kasse.
Jeg synes Panerai 112 en fin kandidat både pris- og utseendemessig.
Er dette en grei inngangsmodell, eller anbefaler andre modeller?
Hvor anbefaler dere å kjøpe?
Hva er normal ny- og bruktpris her i Norge?
Takker for all hjelp jeg kan få.
Siden jeg ble medlem 22. november har jeg gått til innkjøp av 4 klokker. Dette har vært rimelige klokker av merke Seiko og Steinhart.
Jeg har lenge drømt om å eie en Panerai og har bestemt meg for å spare til en slik.
Jeg glemmer aldri første gang jeg så en Panerai "live." Jeg ble helt betatt av det store skinnende uret, så tidløst og klassisk. Ble ikke mindre betatt etter å ha lest historien til denne klokken.
Det å finne riktig modell er ikke helt lett, men jeg vil ha den enklest mulig og jeg liker best sandwich dial og blank kasse.
Jeg synes Panerai 112 en fin kandidat både pris- og utseendemessig.
Er dette en grei inngangsmodell, eller anbefaler andre modeller?
Hvor anbefaler dere å kjøpe?
Hva er normal ny- og bruktpris her i Norge?
Takker for all hjelp jeg kan få.