Litt i villredet...

Medlem
11. aug. 2010
Skal til å kjøpe ny klokke og etter mye leiting har falt litt for designet til ein del av Bulova. Men etter litt rundspørring og sjekking på nett så får jeg ingen endelig konklusjon ang. kvalitet, noke som selfølgelig spiller en stor rolle.
Kan godt komme med forslag til andre merker som kan fungere til mine "krav". Må vere en klokke til hverdagsbruk. Litt røff(men allikevel kunne brukes i de fleste anledninger), og selfølgelig tåle ein påkjenning og fleire. Er litt svak for en svart finish. Prisklasse er litt varierende, men helst opp til maks 5K, men om rette klokka dukker opp så er det ikkje noke i vegen for at prisen kan bli ein del høyere.

Takker for all eventuell tilbakemeldelse.

Jeg ville sjekket ut Helsons tøffe beatere: http://www.tidssonen.no/showthread.php?3492-Helson-Watches

Eller kanskje Sinn (flere tråder om Sinn på forumet om du søker litt).;)

Personlig ingen kjennskap til Bulova, men tror ikke det er så mange her inne som ser på det merket som særlig spennende eller flotte klokker.
Lykke til i jakten.

OG: Velkommen så mye til forumet. Man kan bli ganske så gal av å henge rundt her mange timer om dagen!8)

Sinn er et merke jeg ville ha sjekket ut, alternativt Stowa.

Helson Buccaneer GMT... forsåvidt, men Helson leverer ikke klokker i svart finish...

Du nevner ikke noe om størrelse. Skal det være en stor eller liten klokke?

For øvrig vil jeg si at dersom du liker klokkene fra Bulova, så skal du velge dem :) De fleste her inne handler klokker fordi de liker dem. Bulova bruker greie ETA-verk i enkelte av sine klokker.

Gå for det du liker ;)