En som ny Cocktail Time selges fordi vi ikke var ment for hverandre. Hun ble mottatt 14. januar 2014 fra Creationwatches, og er brukt på kontoret to dager. Plasten bak på kassen er fortsatt ikke fjernet, og hun er naturligvis i perfekt stand. Ø 40mm, høyde 13,1mm, sort kalveskinnrem med blå søm som matcher blåfargen i sekundviseren. Foldespenne i rustfritt stål. Sunburst-within-sunburst hvit urskive (utrolig vrien å fotografere, se bildekavalkade nederst). 6R15 movement (automatikk + manuelt opptrekk + hacking).
Made In Japan
Stainless steel case
Calf leather strap
See through case back
Lug width 20 mm
Hardlex crystal
White dial
50 Hour power reserve
Movement: 6R15 23J Automatic
Accuracy: +25/-15 sec/day
50m water resistant
Lug width 20 mm
Seiko Mechanical SARB065 Cocktail Time Japan Made Watch
Jeg ønsker 3.500 for denne, som er litt under CW sin pris, men jeg har lagt ut merverdiavgift (disse blir sendt fra Japan), og jeg spanderer frakt (Norgespakke). Kvittering for betalt merverdiavgift medfølger naturligvis, sammen med Paypalkvittering fra CW, dokumentene som fulgte med klokken og begge boksene.
Ta kontakt via PM eller telefon 913 nittiåtte 096 for en hyggelig handel!
Bildefest!
https://www.google.no/search?q=seik...YroEo&ved=0CCwQsAQ&biw=2560&bih=1315#imgdii=_
Made In Japan
Stainless steel case
Calf leather strap
See through case back
Lug width 20 mm
Hardlex crystal
White dial
50 Hour power reserve
Movement: 6R15 23J Automatic
Accuracy: +25/-15 sec/day
50m water resistant
Lug width 20 mm
Seiko Mechanical SARB065 Cocktail Time Japan Made Watch
Jeg ønsker 3.500 for denne, som er litt under CW sin pris, men jeg har lagt ut merverdiavgift (disse blir sendt fra Japan), og jeg spanderer frakt (Norgespakke). Kvittering for betalt merverdiavgift medfølger naturligvis, sammen med Paypalkvittering fra CW, dokumentene som fulgte med klokken og begge boksene.
Ta kontakt via PM eller telefon 913 nittiåtte 096 for en hyggelig handel!
Bildefest!
https://www.google.no/search?q=seik...YroEo&ved=0CCwQsAQ&biw=2560&bih=1315#imgdii=_
Redigert: