Hei! jeg har et lommeur som er arvet, og det har tilhørt min oldefar. Jeg vet ikke så mye om det, annet enn at det er fra 1932(det er gravert inn). Siden jeg har arvet det hadde det vært morsomt å vite noe mer om uret.
Det tar desverre ikke å fungerer, men jeg vurderer å få det fikset. Hadde også vært fint å vite verdi, selv om jeg ikke tror jeg kommer til å selge det. Jeg har forstått det slik at det ikke er et så stort marked for slike lommeur, men hadde vært morsomt å vite hva det er verdt likevel. Det er laget av 14k gull.
Blir glad for all informasjon og setter stor pris på det!
Bilder:
Dette merket er stemplet på uret.
Gravering.
Bilde lyver litt, urskiven er hvitere enn på bildet. Men den har et gulskjær i seg.
Det tar desverre ikke å fungerer, men jeg vurderer å få det fikset. Hadde også vært fint å vite verdi, selv om jeg ikke tror jeg kommer til å selge det. Jeg har forstått det slik at det ikke er et så stort marked for slike lommeur, men hadde vært morsomt å vite hva det er verdt likevel. Det er laget av 14k gull.
Blir glad for all informasjon og setter stor pris på det!
Bilder:
Dette merket er stemplet på uret.
Gravering.
Bilde lyver litt, urskiven er hvitere enn på bildet. Men den har et gulskjær i seg.