Lommeur verdi

bgl

Medlem
21. sep. 2017
Sted
Oslo
Hei
Lurer på om noen her inne kan hjelpe meg med verdi på dette lommeuret:
Gull. 14 K.
Dobbeltkapslet. Romertall og arabertall. Sekundviser. Serienummer lokk 90373. Systeme Glashütte No 90375. DIAMETER 55 MM
upload_2017-9-21_7-53-56.png

Denne er verd ca 1,2 mil!!
Dersom noen er villig til å betale det.

Slike saker er verd det som den mest betalende er villig til å gi. Det vil si at det er fullt mulig at du ikke får mer enn120 kroner også.

Legg ut noen bedre bilder. Kanskje du vet noe om alder? antall produserte? Hvor kommer det fra? Ikke minst tilstand er viktig. Jeg vil anså 3500-5000 for å få det til å virke, dersom det er behov for service. Hvis du tenker på å selge, så vil du nok være tjent med å selge et "lommeur som går godt"!, fremfor et "restaureringsprosjekt med usikker fremtid".

8

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Denne er verd ca 1,2 mil!!
Dersom noen er villig til å betale det.

Slike saker er verd det som den mest betalende er villig til å gi. Det vil si at det er fullt mulig at du ikke får mer enn120 kroner også.

Legg ut noen bedre bilder. Kanskje du vet noe om alder? antall produserte? Hvor kommer det fra? Ikke minst tilstand er viktig. Jeg vil anså 3500-5000 for å få det til å virke, dersom det er behov for service. Hvis du tenker på å selge, så vil du nok være tjent med å selge et "lommeur som går godt"!, fremfor et "restaureringsprosjekt med usikker fremtid".

8
Har vel ikke så mye å si om det går eller ikke når verdien tilsvarer gullvekten + litt slik markedet er idag.

Dessverre er lommeurmarkedet dødt selv blant samlerne. Må være noe helt spesielt for at det skal være verdt noe mer.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Et kjapt søk på chrono24.de avslører at lommeur av denne typen faktisk kan være verdt litt. I hvert fall er prisene selgerne forsøker å oppnå relativt høye, +/- €2000.