London Calling! 2

Medlem
26. mai 2009
Sted
Østlandet
@morini: vis gjerne flere bilder av din 911:) Fint at du har bevart den i klassisk tilstand!

Det blir London på meg i slutten av juni for å kjøre disse på bane igjen:cool:

Jeg som kjører..
9423_180885495399_715930399_4249676.jpg

9423_180885520399_715930399_4249680.jpg

London er mer enn klokker;)

@morini: vis gjerne flere bilder av din 911:) Fint at du har bevart den i klassisk tilstand!

Det blir London på meg i slutten av juni for å kjøre disse på bane igjen:cool:

Jeg som kjører..
9423_180885495399_715930399_4249676.jpg

9423_180885520399_715930399_4249680.jpg

London er mer enn klokker;)

Får jeg lov å være med ? :)

Takk for det. Bilder kommer.

Mye inspirert av din forrige tur kjøpte jeg gavekort på Ferrari vs Aston vs Lamborghini Experience til storebrors 40-årsdag i høst.

Han får ikke lov til å reise alene.

rkjersem: sleng deg med! Lyden av en V8 på 483 HK når turteller nærmer seg 8000 glemmer jeg aldri! :D

morini
Takk for det. Bilder kommer.

Mye inspirert av din forrige tur kjøpte jeg gavekort på Ferrari vs Aston vs Lamborghini Experience til storebrors 40-årsdag i høst.

Han får ikke lov til å reise alene.

Forstår jeg godt!:cool: Pakken du beskriver er lik den jeg gikk for.. Men ta et par ekstra runder med 430'en eller med Ariel Atom... eller GT3 RS! Helt rått:D

Dette så jo ikke annet enn fantastisk morro ut! Sitter og tenker på om jeg skal forsøke å tromme sammen en gjeng..

Får du lov å tråkke på litt, eller er det mer for å får "prøvekjørt" bilene?

Jeg synes dette så veldig rimelig ut, langt rimeligere enn tilsvarende opplegg jeg har sett på tidligere. Blir du prakket på en haug med mer eller mindre optionals når du kommer dit?

Har du prøvd en slik heldags-øvelse med både rally- og supercarkjøring?

Når du kjører er det alltid med en instruktør som veileder deg gjennom banen. Han eller hun vil gi klar beskjed om når du skal gire, gasse og bremse.. Dette høres kanskje litt rigid og kjedelig ut, men jeg kan love deg at du får tatt ut potensialet av bilen :) Ihvertfall nesten... Du kan omtrent gi bånn gass når de ber om det! Helt fantastisk moro!

Jeg bestilte en ferdig pakke før avreise ( Ferrari vs Lambo vs Aston ). Det lønner seg å forhåndsbestille da det kan være stort trøkk i helgene. Men hvis man finner ut at man vil kjøre andre typer biler, er det ikke noe problem så lenge de er ledige! Personalet er veldig hyggelige og følte ikke at vi ble prakket på noe opplegg! Rakk ikke og teste rally/ racing, men ser jo heftig ut!

Jeg anbefaler ihvertfall å få med seg Ferrari 430, Porsche GT3 RS og Ariel Atom. Fikk desverre ikke testet Ariel' en selv, men den bilen flytter seg...

Prisene ligger i snitt på ca. kr 1.000,- for fire runder med de bilene nevnt ovenfor.

Ser skrekkelig gøy ut! Helt enig, virket ikke alt for dyrt.

Potensiell bursdagspresang dette! (både til meg selv og andre ;))