*SOLGT*
Ønsker å selge eller bytte bort/opp denne klokken da den i det siste ikke har blitt noe særlig brukt. Den ble kjøpt ny hos forhandler i Trondheim i 2010 av meg, og bærer preg av å ha vært en bruksklokke. Boks, papirer og ekstra ledd (jeg er ca 18 cm rundt håndleddet og den passer fint til meg) har dessverre blitt borte med årene. Så det du ser på bildene er det du får.
Klokka befinner seg i Drammen og jeg er tilgjengelig for å møtes i området, og i Oslo.
Ønsker meg kr.2500,- for denne klokken, er også interessert i bytter opp og bort med evnt mellomlegg
Model number L36604566
Series Conquest
Watch Style Casual
Movement Quartz
Functions Chronograph, Date, Hour, Minute, Second
Case Material Stainless Steel
Case Diameter 41 mm
Case Thickness 11.5 mm
Case Back Solid
Crown Screw Down
Dial Color Black
Dial Type Analog
Dial Markers Index
SubDials Three - 60 Second, 12 Hour and 1/10th of a Second
Hands Silver-tone
Luminiscents Hands and Markers
Clasp Deployment with Push Button
Calendar Date display at the 4 o'clock position
Water Resistant 30 meters / 100 feet
Crystal Scratch Resistant Sapphire
Ønsker å selge eller bytte bort/opp denne klokken da den i det siste ikke har blitt noe særlig brukt. Den ble kjøpt ny hos forhandler i Trondheim i 2010 av meg, og bærer preg av å ha vært en bruksklokke. Boks, papirer og ekstra ledd (jeg er ca 18 cm rundt håndleddet og den passer fint til meg) har dessverre blitt borte med årene. Så det du ser på bildene er det du får.
Klokka befinner seg i Drammen og jeg er tilgjengelig for å møtes i området, og i Oslo.
Ønsker meg kr.2500,- for denne klokken, er også interessert i bytter opp og bort med evnt mellomlegg
Model number L36604566
Series Conquest
Watch Style Casual
Movement Quartz
Functions Chronograph, Date, Hour, Minute, Second
Case Material Stainless Steel
Case Diameter 41 mm
Case Thickness 11.5 mm
Case Back Solid
Crown Screw Down
Dial Color Black
Dial Type Analog