- Medlem
- 18. april 2014
Jeg har hatt en Longines Master Collection Chrono i samlingen en stund men hadde klart å miste papirene på klokken.
Dette ble et lite irritasjonsmoment så jeg bestemte meg for å sende en mail til Longines for å høre om de kunne hjelpe meg.
Jeg fikk lynraskt svar og fikk beskjed om å sende inn bilder av klokken og serienummer. Kort tid etterpå tikket det inn en ny mail fra en hyggelig dame i Sveits som bekreftet at de skulle sende meg noen papirer per post.
Fra jeg sendte mail så gikk det 4 dager og dette dukket opp i posten:
Jeg må si at jeg ble veldig imponert over kundeservicen deres!
Hvis jeg ville kunne jeg også få en av deres egne urmakere til å sjekke klokken samt sende den tilbake med et undertegnet ektehetsbevis om jeg sendte klokken til dem.
Dette gjorde de selvsagt gratis.
Hatten av for Longines!
Måtte få med et bilde av klokka mens jeg først var i gang.
Dette ble et lite irritasjonsmoment så jeg bestemte meg for å sende en mail til Longines for å høre om de kunne hjelpe meg.
Jeg fikk lynraskt svar og fikk beskjed om å sende inn bilder av klokken og serienummer. Kort tid etterpå tikket det inn en ny mail fra en hyggelig dame i Sveits som bekreftet at de skulle sende meg noen papirer per post.
Fra jeg sendte mail så gikk det 4 dager og dette dukket opp i posten:
Jeg må si at jeg ble veldig imponert over kundeservicen deres!
Hvis jeg ville kunne jeg også få en av deres egne urmakere til å sjekke klokken samt sende den tilbake med et undertegnet ektehetsbevis om jeg sendte klokken til dem.
Dette gjorde de selvsagt gratis.
Hatten av for Longines!
Måtte få med et bilde av klokka mens jeg først var i gang.