Longines Legend Diver av Frodo

Jeg har vært moden for en sånn lenge, og det må være en uten dato. Synd og si det men jeg
syntes datovinduet ødelegger vintagepreget på skiva. (no offence to LLD date owners;) )
Problemet er jo at no-date ikke produseres lengre. Takk til Frodo for en veldig bra review!!

@ Frodo: Det er et par ting jeg lurer på vedrørende den stillbare bezelen. Er det slik at bezelen stilles med øverste krone og at denne er ulåst hele tiden? Hvis JA, er det da slik at man lett kan komme borti bezel kronen og stille uforvarende på bezelen?

Hvis NEI :) er det da slik at bezel kronen er skrudd inntil kassen og må løsnes for å få stilt bezelen? Og hvordan er det med vanntettheten når bezel kronen er løsnet?

Forresten, har du forsøkt å stille bezel kronen med 5 mm våtdrakt hansker på deg ? :cool:

Frode.

Frode: Begge kronene er screw-down, så du må løsne den for å justere bezel. Ang. vanntettheten ville jeg IKKE opperert denne funskjonen under vann :)

Takk for en glimrende anmeldelse med nydelige bilder! Merket at dette et en klokke jeg ofte kommer tilbake til, listen begynner å bli lang... ;)

Frode: Begge kronene er screw-down, så du må løsne den for å justere bezel. Ang. vanntettheten ville jeg IKKE opperert denne funskjonen under vann :)

Ja, det er litt av en legende dykker dette her :roll:

@ Frodo: Takk for en fin anmeldelse :) Det er mangelvare her inne!

Bra review Frodo... Fine bilder også! Som mange andre her inne er dette en klokke jeg gjerne kunne tenkt meg...

Takker for god og innsikstfull presentasjon av en meget attraktiv klokke! Flott at du og andre medlemmer tar seg tid til sånt for felleskapet, takker & bukker :)