Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Väldigt fint tillstånd enligt mig. Om någon ser på klockan med microskåp kommer man dock att se att den inte är ny. Du kommer att hitta HL. Har dock mest legat i lådan de senaste 2 åren då jag mest har burit på en Suunto. Jag har dock den senaste tiden burit den på handleden. Jag trivs med klockan, men som många andra så funderar man på ngt nytt. Klockan håller tiden fint och ger inte sken av några som helst brister.
Dokumentasjon og historikk:
Köpt på Thune i Oslo 2011.
Øvrig informasjon:
Trälåda, Kartong, tillhörande böcker och manualer är perfekt skick. Garantikort o Kvitto finns också. Köpte ny orginalrem 2015 på Thune. Endast 1 ägare. Dvs jag.
Sted:
Oslo
Pris eller bytteverdi: Är inte helt säker på om jag vill sälja den, vill sondera terrängen och priset. Jag trivs med klockan och tycker den är vacker. Till rätt pris och en pålitlig&trevlig köpare kommer jag dock att värdera det. 20 000 elr högstbjudande och en person med goda referenser här på forumet är en fingervisning. Inbyte oaktuellt. (Jag är också medveten om att No Date är mer attraktiv än Date-versionen på begnatmarknaden. )