- Medlem
- 27. des. 2014
Lufter interessen for denne. Er pr nå ikke på jakt etter noe spesifikt, derfor er også salg utelukket(med mindre det kommer skammelig bra bud selvfølgelig ). Er en fordel om bytteobjektet du tilbyr kan dekke bruksområdet kontorbeater/hverdagsklokke. Altså noe halvpent. For å sette grensa et sted, så er altså ikke Helson SD Brass'en min pen nok til dette bruksområdet.
Bytteverdi i området 9-10k.
Foretrekker sidelengs eller nedover, i det studentøkonomien ikke tillater videre investeringer for øyeblikket.
Pen "dressy"-chrono med L651.3 verket til Longines(modifisert ETA 2894).
21mm lugwidth
Lenke medfølger + ekstra ledd. Passer for øyeblikket til mine håndledd på 17-18cm.
Endel hairlines i det kassa og deler av lenke er polert. Ingen dings eller merker som ikke lett fjernes med polering/børsting.
Ripefri krystall
Boks og papirer(datert 2014 om jeg husker rett)
Noen mer eller mindre ferske bilder av eksemplaret(div remmer medfølger ikke, kun lenke)
Skiven er dessverre noe vanskelig å formidle med bilder.
Mer detaljerte bilder kan forsøkes å få til v/forespørsel.
Er som tidligere antydet ikke tvunget til å bli kvitt denne. Er godt fornøyd med uret, så det plager meg ikke å beholde den - men jeg merker flippesyken pusher på.
Ved bytte foretrekker jeg definitivt møte f2f i Bergen(potensielt Oslo i jula), med mindre du har en god dose GG-referanser på både kjøp/salg.
Bytteverdi i området 9-10k.
Foretrekker sidelengs eller nedover, i det studentøkonomien ikke tillater videre investeringer for øyeblikket.
Pen "dressy"-chrono med L651.3 verket til Longines(modifisert ETA 2894).
21mm lugwidth
Lenke medfølger + ekstra ledd. Passer for øyeblikket til mine håndledd på 17-18cm.
Endel hairlines i det kassa og deler av lenke er polert. Ingen dings eller merker som ikke lett fjernes med polering/børsting.
Ripefri krystall
Boks og papirer(datert 2014 om jeg husker rett)
Noen mer eller mindre ferske bilder av eksemplaret(div remmer medfølger ikke, kun lenke)
Skiven er dessverre noe vanskelig å formidle med bilder.
Mer detaljerte bilder kan forsøkes å få til v/forespørsel.
Er som tidligere antydet ikke tvunget til å bli kvitt denne. Er godt fornøyd med uret, så det plager meg ikke å beholde den - men jeg merker flippesyken pusher på.
Ved bytte foretrekker jeg definitivt møte f2f i Bergen(potensielt Oslo i jula), med mindre du har en god dose GG-referanser på både kjøp/salg.