Hei!
Jeg har tenkt å snart kjøpe min første "skikkelige" klokke. Jeg har innsett at mitt budsjett ikke strekker til en rolex helt ennå, derfor ønsker jeg å kjøpe et litt billigere alternativ. Jeg har sett på litt forskjellige merker og modeller. Jeg har i den sammenheng funnet en meget pen modell fra longines. Den koster 17000,- ny, og regner med å kunne få den for 10 000 brukt? Jeg leter etter en pen klokke på skinnrem som har et lite "dresspreg" over seg, evt en med lenke.
Her er link: L2.673.4.78.3 Longines Master Silver Dial Croco Strap Brown Pris 16.895,-
[video=youtube;tT5nKYOS2qw]http://www.youtube.com/watch?v=tT5nKYOS2qw[/video]
Jeg har også funnet noen andre alternativer:
L2.693.4.78.3 Longines Master Silver Dial Croco Strap Brown Pris 15.195,-
L4.796.4.78.2 Longines Heritage Silver Dial Croco Strap Brown Pris 14.595,-
Beklager dette med linker, bildeopplastingen er ikke helt min greie enda
Kom gjerne med alternativer som koster mellom 5-15K ny eller brukt.
På forhånd - takk
Jeg har tenkt å snart kjøpe min første "skikkelige" klokke. Jeg har innsett at mitt budsjett ikke strekker til en rolex helt ennå, derfor ønsker jeg å kjøpe et litt billigere alternativ. Jeg har sett på litt forskjellige merker og modeller. Jeg har i den sammenheng funnet en meget pen modell fra longines. Den koster 17000,- ny, og regner med å kunne få den for 10 000 brukt? Jeg leter etter en pen klokke på skinnrem som har et lite "dresspreg" over seg, evt en med lenke.
Her er link: L2.673.4.78.3 Longines Master Silver Dial Croco Strap Brown Pris 16.895,-
[video=youtube;tT5nKYOS2qw]http://www.youtube.com/watch?v=tT5nKYOS2qw[/video]
Jeg har også funnet noen andre alternativer:
L2.693.4.78.3 Longines Master Silver Dial Croco Strap Brown Pris 15.195,-
L4.796.4.78.2 Longines Heritage Silver Dial Croco Strap Brown Pris 14.595,-
Beklager dette med linker, bildeopplastingen er ikke helt min greie enda
Kom gjerne med alternativer som koster mellom 5-15K ny eller brukt.
På forhånd - takk
Redigert: