Jeg hadde gått for den hvite skiven
Hvit er mer klassisk ja. Enig der.+1
Selv om jeg digger den svarte på bilde så tror jeg at jeg hadde gått lei etter en kort stund. Samt den hvite er jo mer klassisk. Bare min lille mening
Pga detaljene jeg også heller mot hvit. De blir viserne gjør det hele komplett.Helt klart hvit skive, synes detaljene kommer bedre frem.
Min første tanke, men jeg heller nå mot hvit. Takk for meningen.Jeg likte den svarte best!
Her likte jeg hvit skive best! Syns månefasevinduet så bedre ut mot den.
Kan ha noe med det at den sorte er 41 mm....Jeg pleier å gå for hvit, men på en såpass "travel" skive synes jeg faktisk sort kanskje var hakket bedre. Den blir litt mer diskret av det.
Takk!Lys - utan tvil. Lukke til med valget
Takk!Jeg ville valgt lys skive.
Lykke til.
lys skive ja! som nevnt mye mer klassisk.
Min er hvit og jeg er fornøyd med den. Den sorte virket for rotete. Dessuten er den hvite 44 mm mens den sorte er 40/41 mm.
Men du burde prøvd uret på armen før du kjøper. 44 mm er ganske heftig hvis du har smale lanker
Hvis du handler så send meg en PM. Det er et par ting som ikke står i brukermanualen men som kan være lurt å vite.
Frode.
@pondus
Takk for tilbudet, men det er akkurat den klokken der jeg allerede har prøvd på Galleriet.
Jeg likte den meget godt med hvit skive og 44mm, så tror det er den modellen (med månefase) jeg havner på.
Antar du er strålende fornøyd?
Takk! Kommer et par bilder til nå. Ikke de beste bildene på sonen, men de for holde foreløpig.Nydelig klokke! Gratulerer! Håper vi får se flere bilder av denne.
Takk!Grattis!
Denne var veldig flott!
Takk!Gratulerer med vakkert ur!
Takk!Gratulerer med fin Longines
Takk takk Frode. Ja, som jeg skrev i posten over så fikk jeg ikke stilt den av AD. MEN... Etter å ha lest instruksjonsboken, så fikk jeg stilt den hjemme.Der var den i hus ja Gratulerer så mye. Månefasen er forresten feil
Frode.
Gratulerer så mye. Etter at jeg så denne for første gang i fjor høst har dette vært ett ur jeg har likte veldig godt, synes sekundviseren er morsom når den hopper tilbake, kul detalj Samt alt det andre snasene på skiven.