Solgt Lorier Neptune IV

Medlem
15. feb. 2023
Sted
Bergen
418724200_1827998044295790_5833647547708564314_n.jpeg

Beklager dårlig bilde, skal få tatt flere på mandag!

Lorier Neptune IV

Dette er den siste generasjonen Neptune som ble sluppet sommeren 2023 og har vært utsolgt lenge. Du finner uendelig med anmeldelser av denne klokken så anbefaler å søke på google og youtube hvis du er interessert :)

Skjermbilde 2024-01-27 kl. 15.23.55.png

Jeg andre eier og kjøpte denne nå i høst. Har dessverre fått lite armtid hos meg, og jeg skal selge alle klokkene mine nå og bare beholde en eller to.

Kommer komplett: kvittering, mva, skinnpung og polywatch.

Selger den for det jeg betalte: 5k

Bor i Bergen, men kan selvsagt sende.

"The Neptune is our flagship diver, an ode to the references worn and made famous by midcentury icons from James Bond to Jacques Cousteau. It’s designed as if it came straight out of 1957; with its classic size, gilt details, puffy lume plots, flat link bracelet, all topped by a bubbly Hesalite dome.

New to Series IV is a luminous acrylic bezel insert, a more durable version of the Bakelite rings commonly used in the ‘50s. Additionally, we made small, but impactful changes integrating owner feedback from previous generations: slightly shortened lugs, thinner bracelet links, repositioned lug holes (minimizing the gap when worn with a 2-piece strap), and more distinct hour and minute hands."

• Miyota 90S5 automatic movement (no-date), 28800 bph
  • 316L marine-grade stainless steel case
  • Water resistant to 200 meters / 660 feet
  • Screw-down crown
  • 120-click unidirectional bezel
  • Dome Hesalite crystal
  • Superluminova BGW9 luminous
  • 316L marine-grade stainless steel bracelet with solid endlinks
  • Fully-articulating solid links secured by screw pins
  • Push-button clasp with 3 microadjustment slots
  • Included extras: microsuede travel pouch, screwdriver for resizing bracelet, Polywatch tube & polishing cloth

---

• 39mm case width
  • 10.3mm case thickness + 2.4mm dome crystal
  • 46mm case length / lug-to-lug
  • 20mm lug width tapers to 16mm at clasp
  • Bracelet fits up to 8-inch wrists

Redigert: