Luremus...?

flyback

Støttemedlem
Medlem
12. okt. 2010
Sted
Inderøy
Selvsagt ikke :)

Jeg er av typen som river opp pakken i bilen eller omtrent før postmannen har rukket å levere den fra seg. Dette skjedde selvsagt i dag også...

Likevell fikk jeg organisert er kjapp fotoseanse som jeg gjerne deler med dere. Valget av klokke denne gang er (ur)kjedelig, men bare så.... riktig. Dette blir høstens/vinterens beater. Ellers litt morsomt at papirene er stemplet på bursdagsdatoen.

"No Bullshit unboxing" er den nye vinen og selvsagt skal jeg fortsette den trenden:

635b5db0.jpg

903272e4.jpg

1956c3bb.jpg

00ae10fe.jpg

de01a7ee.jpg

49b3dde7.jpg

3ef78e59.jpg

aa3a4638.jpg

1bca7eb0.jpg

fabbe6bc.jpg

e61dc0a7.jpg

2d4634be.jpg

5461672d.jpg

ee66fa1d.jpg

God Helg!

Det er bare å gratulere!
Det begynner å bli noen sånne her inne og jeg blir aldri lei av å se de utbokset.
Rolex har gjort en fantastisk jobb med den myke evolusjonen for dette uret.:D

Gratulerer, hvor mange Rolexer blir det pakket ut her inne i uken? Dette tar jo helt av :)

Har jo selv den spygrønne broren og må si jeg elsker den nye subben.

Kjedelig ? Det må være den mest komplette klokken jeg vet om !

Gratulerer

Takk for gratulasjonene!

Et kjedelig valg i den forstand at den er veldig utbredt her inne :) Ikke at klokken er kjedelig :)

Lucky b......

Din dag i dag! Ingen tvil om det. Den klokken er så utolig flott/vakker/rå.

Gratulerer så masse med super klokke.

Mvh

Greg

Dritkjedelig ur. Altfor mange som har den. Ville ikke hatt den om jeg hadde fått den.

Kødda!

Jeg er bare misunnelig.

Gratulerer med en herlig Rolex!

Takk for det Greg, tipper du har hatt noen fine dager selv? :D Sub-c som beater og Redsub til fest hadde vært noe..

Overlever du "bestefarscyclopsen" easy? :D

Her fortsetter bonanzaen :D
Det er bare å gratulere med en røff, klassisk og moderene Sub; den keramiske bezelen vokser på meg for hver gang jeg ser den :)

Det er bare å gratulere!
Det begynner å bli noen sånne her inne og jeg blir aldri lei av å se de utbokset.
Rolex har gjort en fantastisk jobb med den myke evolusjonen for dette uret.:D

Takk for det og jeg er helt enig!

Gratulerer, hvor mange Rolexer blir det pakket ut her inne i uken? Dette tar jo helt av :)

Har jo selv den spygrønne broren og må si jeg elsker den nye subben.

Takk, takk og hils Hulken :)

Dritkjedelig ur. Altfor mange som har den. Ville ikke hatt den om jeg hadde fått den.

Kødda!

Jeg er bare misunnelig.

Gratulerer med en herlig Rolex!

Takk for det og lykke til med din jakt!

Ser man det.....
Nok en vakker tilvekst - og en elegant ønnbåksing også. Elegant måte å møte helgen på dette!

Vakkert - og stort grattis!:D

F.. F... Argh! For å sitere Frodo: "hvor er pillene mine!".

Gratulerer så mye. Dette er kanskje blitt mitt sterkeste urønske. Åååå det klør!

Hehe , helgen er reddet for deg ihvertfall... Ille når man må kjøpe en sub hver helg,...tar jo helt av:)

Grattis masse, elsker den nye sub'en