Ble den lykkelige eier av en explorer "one" med boks og papirer OG service i fra juni for 1.500,- bucks i dag. Trodde jeg. Selger var trusted. Jeg så for meg drømmeklokka når jeg selv etter moms i norge kunne håve inn det doble... Har aldri tenkt som en kremmer når det kommer til ur men dette ble for mye. Jeg så at jeg svarte relativt raskt så det var ikke urealistisk at jeg fikk tilslaget, men syntes at svaret var litt knapt. Samtidig sto det at selger var for tiden på ferie på fillipinene (bor vanligvisi canada) og ville at jeg skulle bruke westernunion i stedet for vanlig bank, da han ikke hadde tilgang til denne nå på ferie. Som den årvåkne mann jeg er, syntes jeg det var litt rart at man tar med seg en klokke for salg til østen, samtidig som man av en eller annen grunn ikke kan benytte seg av vanlig konto, så jeg ba om verifisering av de referanser som selger tydeligvis hadde. Stille. Så ser jeg at posten er vekk og selger er "banned". Jeg ser nå at en ny tråd er started på rolexforum hvor jeg leser at "min" selgers konto rett og slett er tatt over! Stjålet! Hva skjer? Jeg burde ikke være overrasket, for alt er jo mulig, men alikevel... Nå håper jeg bare at jeg får svar på mail i stedet siden jeg oppga den adressen på pm til "supersvindlermenfårikkenospennavmeggitt" mannen. Da skal jeg tyyyyyne det og kose meg. Til info for dere andre. Veldig triste nyheter.