Luxurywatches Stockholm

Fant ingen egen tråd på dette, men bare flytt denne hvis det allerede finnes.

Er det noen som har erfaring med Luxurywatches Stockholm? http://www.luxurywatches.se/

Er de seriøse/ordentlige? Priser, service?

Seriös och bra utbud - kan säkert fixa fram de mesta i tillägg. Men relativt höga priser!
Butik på greveturegatan kostar lite..

Öppnar väll i Oslo om inte så länge.
Luxurywatches.no

• Liker
Reaksjoner: aksgro
Det er derfor jeg spurte @Ceramic ;) Kan de bli en seriøs utfordrer til Bjerke? Eller Tidssonen?!

Tror varken Bjerke eller kjøp/salg här på TS påverkas nämnvärt.

Fungera kan det absolut göra. Men stor skillnad på Stockholm och Oslo. ;)
Oavsett spännande med något nytt - det behövs!
Lycka till :)

De har vært diskutert veldig mye på Klocksnack, men jeg har veldig positive erfaringer med Stockholm! :) Kunnskapsrike, og veldig lav terskel for å dra frem utrolig mange fine (og dyre) klokker. Kanskje priset litt friskt, men det reflekterer kanskje også de klokkene de får inn i butikk; de skaffer omtrent hva som helst :)

Hvorvidt de konkurrerer ut Bjerke og TS tror jeg ikke er tilfellet, førstnevnte fordi de ikke er en offisiell AD og sistnevnte fordi de skal profitere på kjøp/salg, men tror det absolutt kan bli et godt tilskudd til klokkemiljøet i Oslo!

• Liker
Reaksjoner: aksgro
Har handlet med de flere ganger, men de er ikke lave på pris, men har ofte mye bra inne. De sitter også med stort nettverk og kan fikse spesielle ønsker.

"Speaking of...." Sendte forespørsel til butikken i Sverige ang. en klokke, og spurte samtidig når de skulle åpne i Norge (oslo) Da fikk jeg tilbake at de IKKE skulle åpne noen butikk i Oslo... Da er spørsmålet hvorfor noen har tatt seg bryet med å åpne Instakonto luxurywatches.no ?