God dag, godtfolk.
Lørdagen skulle bli en rolig og avslappende kveld, kona på jentefest og hodet skulle «kobles ut».
Mye kan forandres av en liten SMS…
Jeg var halvveis nede i første glass, hadde full kontroll og takket pent og høflig nei. Jeg lovet meg selv å ikke drikke mer enn det ene glasset.
Hodet kokte og flaska ble tom…skulle det også ende med tom konto, å nei, fortsatt full kontroll.
Så kom jeg på, jeg har jo flere klokker, mulig en av dem kan gå i innbytte. Så gikk det «galt», nok en flaske ble tom og det endte med denne pakken som ankom i dag 08.15…
Puste ut, Rød, puste ut
Boblepakke:
Brun skinnboks, gammel?:
Rolex er det i hvert fall:
Litt mer bobleplast, bra:
Hva er dette?
Ajaj, drømmeklokka, Rolex GMT 16758 Nipple på Jubilee?
Satt som ett skudd:
Satt som to skudd:
Førsteinntrykk: STRÅLENDE FORNØYD.
Hvordan skal jeg klare meg på jobb i dag, sliter allerede med å treffe tastaturet
Takk for titten, folks.
Lørdagen skulle bli en rolig og avslappende kveld, kona på jentefest og hodet skulle «kobles ut».
Mye kan forandres av en liten SMS…
Jeg var halvveis nede i første glass, hadde full kontroll og takket pent og høflig nei. Jeg lovet meg selv å ikke drikke mer enn det ene glasset.
Hodet kokte og flaska ble tom…skulle det også ende med tom konto, å nei, fortsatt full kontroll.
Så kom jeg på, jeg har jo flere klokker, mulig en av dem kan gå i innbytte. Så gikk det «galt», nok en flaske ble tom og det endte med denne pakken som ankom i dag 08.15…
Puste ut, Rød, puste ut
Boblepakke:
Brun skinnboks, gammel?:
Rolex er det i hvert fall:
Litt mer bobleplast, bra:
Hva er dette?
Ajaj, drømmeklokka, Rolex GMT 16758 Nipple på Jubilee?
Satt som ett skudd:
Satt som to skudd:
Førsteinntrykk: STRÅLENDE FORNØYD.
Hvordan skal jeg klare meg på jobb i dag, sliter allerede med å treffe tastaturet
Takk for titten, folks.
Redigert: