Må man være WIS for å være WIS? (post nr. 985)

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Innlegg
6.276
Sted
Arendal
God dag, godtfolk.

Lørdagen skulle bli en rolig og avslappende kveld, kona på jentefest og hodet skulle «kobles ut».
Mye kan forandres av en liten SMS…
Jeg var halvveis nede i første glass, hadde full kontroll og takket pent og høflig nei. Jeg lovet meg selv å ikke drikke mer enn det ene glasset.
Hodet kokte og flaska ble tom…skulle det også ende med tom konto, å nei, fortsatt full kontroll.

Så kom jeg på, jeg har jo flere klokker, mulig en av dem kan gå i innbytte. Så gikk det «galt», nok en flaske ble tom og det endte med denne pakken som ankom i dag 08.15…

Puste ut, Rød, puste ut :D








Boblepakke:
null_zpsc2dd48ab.jpg



Brun skinnboks, gammel?:
null_zps05546092.jpg



Rolex er det i hvert fall:
null_zpsc43dd649.jpg



Litt mer bobleplast, bra:
null_zpsc89583aa.jpg



Hva er dette?
null_zpsf37d85cd.jpg



Ajaj, drømmeklokka, Rolex GMT 16758 Nipple på Jubilee?
null_zps082a2b7f.jpg



Satt som ett skudd:
null_zpsc7dd05be.jpg



Satt som to skudd:
null_zps346e65a7.jpg




Førsteinntrykk: STRÅLENDE FORNØYD.

Hvordan skal jeg klare meg på jobb i dag, sliter allerede med å treffe tastaturet :D

Takk for titten, folks.
 
Redigert:
Ai ai, gratulerer @Rød! Her har du hatt en meget god "kveldsøkt"! Dette er en lekkerbisken av de sjeldne, kos deg med den! :cool:
 
Redigert av en moderator:
Har ikke drukket alkohol på flere år, men dersom det er det der som skjer etter noen glass, vurderer jeg å forsøke igjen :D
 
Der var den ja... Er ikke mulig å skrive at du ikke kledde den. Hvis du kombinerer med den røde drakten i kveld så blir det happy tuesday, helt garantert. Gratulerer :)
 
Finfin lørdagssprekk, gratulerer så mye!! Min dypeste medfølelse til @Greg...

Husker at bildet av denne på svart NATO ga meg fullstendig hakeslepp for noen år siden, kanskje den fineste klokken jeg vet om.
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med en fantastisk klokke! Sleng den på en rød nato og få på deg dressen med en gang!
 
Tusen takk, alle sammen. Den blir bare bedre og bedre :D

Der var den ja... Er ikke mulig å skrive at du ikke kledde den. Hvis du kombinerer med den røde drakten i kveld så blir det happy tuesday, helt garantert. Gratulerer :)
Gratulerer så mye med en fantastisk klokke! Sleng den på en rød nato og få på deg dressen med en gang!

Dressen har hengt i skapet siden 2007, mulig jeg tar den frem til jul, bytter ut logoene til juletre, tar på de røde slangeskinnskoa, klokka og går julebukk 

Ai ai, gratulerer @Rød! Her har du hatt en meget god "kveldsøkt"! Dette er en lekkerbisken av de sjeldne, kos deg med den! :cool:

Våknet med skallebank (vin eller hodebry som var årsaken, vites ikke…)

Har ikke drukket alkohol på flere år, men dersom det er det der som skjer etter noen glass, vurderer jeg å forsøke igjen :D
Ta to og stopp! ;)

Finfin lørdagssprekk, gratulerer så mye!! Min dypeste medfølelse til @Greg...
Husker at bildet av denne på svart NATO ga meg fullstendig hakeslepp for noen år siden, kanskje den fineste klokken jeg vet om.

Enig, sort NATO er fint. Jeg har (foreløpig) aldri tuklet med reim/lenkebytte, men tiden vil vise…
 
Redigert av en moderator:
Både sort og oliven nato passer utmerket til nipple dial 16758. For ikke å snakke om brun og blå :)

Kan jeg forurense tråden din med en oppmuntring til Nato?