Biler og klokker..
Kanskje derfor jeg er facinert av Tag heuer, de virker som de liker de bilene jeg liker Audi og Porsche.
Jeg hadde tidligere en Audi TT Cab Quattro, gamle typen, og det er den artigste bilen jeg har hatt.
Nå kjører jeg en A3 Sportback 2.0tdi DSG, men det har vel mer med drivstofføkonomi å gjøre.
Jeg kommer til å kjøpe nye Audi A4 eller Audi A5 om ett års tid, etter hva jeg gjør ett godt kjøp på.
Jeg jobbet tidligere i Møller systemet, vi hadde kampanje på Golf 1.9tdi 4motion (ribbet for utstyr) til 269.000 mener jeg..
Jeg snakket med mine svenske "kolleger" og de hadde kampanje på Golf R32 (3.2l bensin på 250hk og DSG automatgir) til 299.000,-!!
DET er mye bil for pengene! Jeg solgte en tilsvarende her i Norge til rett i underkant av 800.000,- (forsåvidt eneste som ble solgt ny i Norge i fjor).
Nå er jeg vel kanskje litt i overkant prismessig i forhold til hva du hadde tenkt deg.
Men hadde jeg vurdert Z3, så hadde jeg og tatt med Mazda MX5 som er en utrolig driftsikker og artig bil, og rykte... tja... det er vel kanskje like frisør som Z3?
P.S: Jeg hørte av en kar at om du skal bruke bilen som "penis forlenger" så er det bedre med en MX5 enn en Porsche Boxster, for damene vet at de får låne MX5'en