Macrobilder av Omega Ploprof ....Obs ! Kun for nerder.

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
Tenkte og dele noen macrobilder av min Ploprof.
Slik ser den ut.

825A9AC2-5915-4F2A-A175-B094599BEA15_zpswqgyutvc.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0856_zps51d2f019.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0873_zpsb8779805.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0914_zpsd1eb6616.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0915_zps51727caf.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0926_zps6ce3a3ab.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0927_zps006dc29b.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0928_zps4ad4a333.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0931_zpsb7b08675.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0932_zpsa6c7a5a0.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0943_zps6e055e59.jpg
[/URL][/IMG]
IMG_0847_zps9e7819e4.jpg
[/URL][/IMG]
m009_zps62fccd8e.jpg
[/URL][/IMG]
1CD3722C-6809-43F1-9A7B-CC7C33E55CEF_zpske6lbsyc.jpg
[/URL][/IMG]

Takk for titten.

Redigert:
Flotte bilder. Hvordan oppleves Ploprofen, både generelt og på hånden, nå som du har hatt en liten stund?

Flotte bilder. Hvordan oppleves Ploprofen, både generelt og på hånden, nå som du har hatt en liten stund?
Glad du stilte dette spørsmålet :)......Den er faktisk ikke som en tanks og bære. Faktisk mindre fra lug til lug kontra Seamaster 41mm !
Den er faktisk VESENTLIG bedre og bære en mine tidligere PO/Speedmaster 44mm.
Og for en oppmerksomhet den vier 'publikum' :eek:.....gjenganger melodien er : for en bølletøff klokke ! Er bare min Corum Som skaper mer 'støy'

Kan faktisk trygt anbefale den som en hverdagsklokke :),tross en del motsatte anbefalinger her inne.
Nei dette er den feteste og desidert artigste klokken jeg ever har eid.

Helt enig med Phenix

Glad du stilte dette spørsmålet :)......Den er faktisk ikke som en tanks og bære. Faktisk mindre fra lug til lug kontra Seamaster 41mm !
Den er faktisk VESENTLIG bedre og bære en mine tidligere PO/Speedmaster 44mm.
Og for en oppmerksomhet den vier 'publikum' :eek:.....gjenganger melodien er : for en bølletøff klokke ! Er bare min Corum Som skaper mer 'støy'

Kan faktisk trygt anbefale den som en hverdagsklokke :),tross en del motsatte anbefalinger her inne.
Nei dette er den feteste og desidert artigste klokken jeg ever har eid.

Har selv samme beist og den er helt nydelig å bære. De fleste som prøver den kommer til samme konklusjon. Minuset er vel at man kan lett subbe bort i noe pga størrelsen på den.

Consider me a nerd! :D

Herlige detaljer. Digger hvor industriell og rå ploprofen ser ut, rett og slett bølletøff som du sier. Kjempebra bilder!

De første gangene jeg så denne, tenkte jeg hvorfor i all verden folk kunne tenke seg å gå med denne. Men nå, nå er den jo kongetøff.

Og så lekre bilder, da mann :D

Jada, jeg er en kjempe nerd:mrgreen: Nydelige bilder! Er forresten helt enig med deg i at klokken fint kan brukes som hverdagsklokke:)

Redigert:
Kun for nerder... Det er jo alle her inne, det. :rolleyes:
Flotte bildet av en virkelig bad-ass-klokke. Ikke som disse late-som-bad-ass-jåle-greiene som [fyll inn selv].

Nydelig ur. Nydelige bilder.

Bare synd at den ikke passer mine håndledd (men da er det greit at den passer andres og at slike bilder kan deles :) )

Bølletøff klokke, og meget bra bilder! :D

Hadde jeg bare hatt litt kraftigere håndledd...