Mads i StarTour reklamen

Går ut fra at du tenker på denne?
[video=youtube;NXNKKGET5AQ]http://www.youtube.com/watch?v=NXNKKGET5AQ[/video]

Vet ikke hva slags ur det ur. Quartz i alle fall.

syns det ligner veldig på en omega aqua terra quartz, hvor omegaemblemet er redigert bort.

aquaterraquartz.png

http://www.omegawatches.com/gents/seamaster/aqua-terra-quartz/25175000

Er det lov å foreslå å ikke lage slike tråder?
For min del synes jeg det er ryddigere å ha det i klokkespotting tråden. Har på kort til dukket opp to tråder om personer som bærer en Omega Aqua Terra, for å være ærlig synes jeg ikke denne klokken er så spennende at den fortjener en egen tråd.
(Ikke rart serveren sliter om dagen:p)

For min del synes jeg det er ryddigere å ha det i klokkespotting tråden. Har på kort til dukket opp to tråder om personer som bærer en Omega Aqua Terra, for å være ærlig synes jeg ikke denne klokken er så spennende at den fortjener en egen tråd.

Ikke enig :)

Jeg syntes det er en uting med all "reklamespottingen" i klokkespottingstråden.. Er da ikke interresangt at noen har sett en patek i en reklame for en eiendomsmegler...
Mye kjekkere å høre om helgull Rolexer på t-banen, Grahams på flyplassen, etc.

Syntes også det er to vidt forskjellige tråder da den ene handler om å fortelle hva og hvor en har sett noe mens denne er spørsmål om identifisering.. :)

Bortsett fra det er jeg enig i konklusjonen over, ser ut som en Omega AT med vekkredigert Omega logo.

Her er jeg ikke enig med deg, Mathfjeld. Er forsåvidt enig i at tråden kanskje burde ha vært i klokkespotting-tråden, men hvem skal bestemme om en klokke er spennende nok til å fortjene en egen tråd?

Aqua Terra er fine klokker, som helt klart har sin tilhengerskare. Dessuten var vel hovedpoenget med denne tråden å få frem hvilken klokke dette kunne være. En morsom og utfordrende oppgave i enkelte tilfeller :)

Keep them coming! ;)

.. men bilfelg tråder er tydeligvis ok

Enkelte har tydeligvis alt for mye tid å svi av inne på forumet...

Poenget mitt er at det blir ganske rotete om man skal lage en tråd for hver gang man ser en klokke på youtube eller på en kjendis. Derfor foreslo jeg først at det ble postet i klokkespotting-tråden. Det skjønte jeg fort(med litt hjelp fra rousp:)) var dumt da det kan være greit å la den tråden være forbeholdt klokker man selv har spottet og har lyst til å dele med andre. Derfor prøvde jeg å lage en tråd på lik linje med klokkespotting-tråden, altså en samletråd. Ettersom det ganske ofte dukker opp spørsmål i klokkespotting-tråden om hva slags klokke (som regel) kjendiser har på seg på bilder osv samt at det i det siste har dukket opp hvertfall et par tråder med samme spørsmålet synes jeg det var greit å lage en samletråd.

.. men bilfelg tråder er tydeligvis ok

Nei, det er akkurat her du tar feil, det er ikke snakk om bilfelg-tråder det er snakk om en bilfelg-tråd. Hvis det hadde blitt lagd en tråd hver gang folk har lyst til å dele bilde av felgene sine så hadde det ikke vært ok, men her har vi en fin SAMLE-tråd.

Beklager å ha forsøpplet tråden din, men fint å få folks syn på saken.