Solgt Magrette Regattare Tiki Blue 05/2016

Medlem
11. feb. 2013
Sted
Drammen
For salg kommer her en strøken Magrette Regattare Tiki med en nydelig blå skive.

Som tidligere Paneraieier, må jeg si at Magrette gir noe av den samme følelsen, om enn til en veldig hyggelig pris. Den er robust, svært solid bygget, med god finish, og til tross for 44mm, er den meget behagelig på armen. Jeg opplever den faktisk som hakket mindre enn 44mm (men det er vel kanskje noe subjektivt).

Klokken ble innkjøpt fra Magrette i vår (av undertegnede), men som så ofte før, blir klokker sjelden brukt så mye som man forventer. Jeg ønsker derfor å sende denne videre til noen som har lyst til å bruke den mer enn hva jeg har gjort. Den er for øvrig momset inn. Garantidokumenter og alt øvrig følger klokken. Alle Magretteklokker leveres med et meget forseggjort reiseetui, dette følger naturligvis også med.

I øyeblikket står klokken på en lysebrun Panerai-like rem. Den originale sorte remmen har aldri vært i bruk, og fremstår derfor som ny. Det samme gjelder den matchede blå Zuluremmen som ligger ved. Klokken for øvrig er i en meget pen tilstand (grunnet den begrensede bruken selvsagt). Modellen er for øvrig også limitert til 600 enheter. Så det er en relativt sjelden fugl vi snakker om :).

Ny koster klokken i overkant av 5.000,-. I tillegg kommer da en ekstra rem. Jeg tenkte derimot å tilby denne for 3.200,-. Både jeg og klokken befinner oss i Drammensområdet, men den kan sendes i Norgespakke mot betaling.

Litt informasjon
  • Urverk: Miyota 9015 m/Hacking seconds
  • Diameter: 44mm
  • Glass: Safirglass
  • Skive: Blå
  • Urkasse: Børstet
Og bildene under er av selve uret

Redigert: