I vår solgte jeg min Helson SD bronse. I det øyeblikket jeg sendte fra meg pakken angret jeg meg. Der og da bestemte jeg meg for at jeg trengte en ny "big badass beater". Helson bronse var ikke tilgjengelig (og ikke så det der og da ut som om de skulle bli tilgjengelige heller), så jeg begynte jakten. En klokke som oppfylte det fleste kravene var Magrette Regattare Tiki, så jeg forhåndsbestilte en slik.
Klokken måtte imidlertid produseres først, så det ville være måneder før jeg ville motta den. I mellomtiden produserer Helson en ny batch med bronse, og jeg klarte selvfølgelig ikke å motstå den fristelsen, så jeg måtte bestille en. Når Magretten ankommer har jeg allerede en BBB, så Magretten har kun vært på armen i et par-tre timer. Egentlig tenkte jeg at jeg ikke skulle selge den, men når den får såpass lite armtid kan jeg like gjerne legge den ut her.
I tillegg til reimen som fulgte med klokken har jeg også kjøpt en NATO fra Natostrapco og en skinnreim fra sonens egen skinnreimmester Olando:
Klokken og de to ekstra reimene har jeg tilsammen gitt 4200,- for. Slår av en tusenlapp, og vil ha 3200,- for denne. Send meg gjerne en PM hvis du vil ha mer info.
MODEL: REGATTARE TIKI
MOVEMENT: 9015 MIYOTA WITH HACKING SECONDS
CASE DIAMETER: 44MM EXCLUDING THE CROWN
CASE FINISH: PVD (BLACK, BRUSHED FINISH ALL OVER), AND STAINLESS STEEL BRUSHED/POLISHED.
CROWN: SCREW DOWN CROWN.
CRYSTAL: SAPPHIRE (DOUBLE DOMED), AR COATING.
DIAL AND HANDS: SUPER LUMINOVA C3
PRESSURE VALVE: FUNCTIONAL PRESSURE ESCAPE VALVE, PROTECTING THE WATCH AGAINST PRESSURE DIFFERENCES THAT CAN OCCUR BELOW 300 METERS OF DEPTH
WATER-RESISTANCE: 500M/1650FT WATER RESISTANCE
STRAP: LEATHER
LIMITED EDITION: 600 PIECES FOR EACH MODEL
Klokken måtte imidlertid produseres først, så det ville være måneder før jeg ville motta den. I mellomtiden produserer Helson en ny batch med bronse, og jeg klarte selvfølgelig ikke å motstå den fristelsen, så jeg måtte bestille en. Når Magretten ankommer har jeg allerede en BBB, så Magretten har kun vært på armen i et par-tre timer. Egentlig tenkte jeg at jeg ikke skulle selge den, men når den får såpass lite armtid kan jeg like gjerne legge den ut her.
I tillegg til reimen som fulgte med klokken har jeg også kjøpt en NATO fra Natostrapco og en skinnreim fra sonens egen skinnreimmester Olando:
Klokken og de to ekstra reimene har jeg tilsammen gitt 4200,- for. Slår av en tusenlapp, og vil ha 3200,- for denne. Send meg gjerne en PM hvis du vil ha mer info.
MODEL: REGATTARE TIKI
MOVEMENT: 9015 MIYOTA WITH HACKING SECONDS
CASE DIAMETER: 44MM EXCLUDING THE CROWN
CASE FINISH: PVD (BLACK, BRUSHED FINISH ALL OVER), AND STAINLESS STEEL BRUSHED/POLISHED.
CROWN: SCREW DOWN CROWN.
CRYSTAL: SAPPHIRE (DOUBLE DOMED), AR COATING.
DIAL AND HANDS: SUPER LUMINOVA C3
PRESSURE VALVE: FUNCTIONAL PRESSURE ESCAPE VALVE, PROTECTING THE WATCH AGAINST PRESSURE DIFFERENCES THAT CAN OCCUR BELOW 300 METERS OF DEPTH
WATER-RESISTANCE: 500M/1650FT WATER RESISTANCE
STRAP: LEATHER
LIMITED EDITION: 600 PIECES FOR EACH MODEL
Redigert: