Magrette Tane, en liten preview

Medlem
23. nov. 2010
Sted
Trondheim
Hei!

Starter medlemskapet mitt her med en liten preview av en klokke jeg ikke tror dere har så stor kjennskap til.

Nemlig en Magrette Tane.

Først må jeg beklage over at alle bildene er tatt fra nettsiden til Magrette, kameraet i huset ble knust, nytt er bestilt.

------------------------------
MYSTERIOUS, ALLURING, OLD WORLD, STRONG – THAT NAME WAS MAGRETTE
------------------------------

filler-anchor.gif

Det første som slår en når man ser denne klokken er at den er spesiell, jeg har aldri sett noe som denne klokken før, detaljrikdommen er rett og slett overveldende.

Jeg lar dette bilde tale for seg selv.

tane-1.jpg

Klokken er minimalistisk selv om den er full av detaljer, her er det kassen som er spennende, en typisk 50-talls stil med litt Panerai kanskje?

tane-3.jpg

Mer detaljer:

tane-5.jpg

Selve urverket er ikke like spennende, ETA cal. 2824-2. Men hva Magrette har gjort med dette er veldig spennende!

tane-6.jpg

Dette er bare en liten preview, men jeg skal komme sterkere tilbake etter å ha hatt klokken en liten stund, det er vanskelig å se objektivt på dette, når dette har vært den hellige gral en liten stund. Vil også ta bilder selv, når kameraet kommer i posten!
Takk for titten. :D

Wow, denne var spesiell! Der har du helt klart en klokke du ikke ser på annenhvert håndledd. Velkommen hit og takk for at du deler med oss :)

Den var spesiell ja. :D Gøy med noe litt uvanlig.
Ser frem til flere bilder av denne. Et par wrist-shots kanskje?:)

Den var spesiell! Og veldig stilig :)

Hva ligger disse klokkene på i pris?

Jøss, den er spesiell og kul!

Velkommen til Tidssonen, gleder meg til å se og høre mer om den der:)

Den er helt klart spesiell, det er nesten så man kan bruke den til bunad.
Det var hvertfall hva samboeren min sa om den. :roll:

Synes er spesielt morsomt med en klokke som faktisk er ganske limited.

Problemet nå er at søken etter en ny spesiell klokke har begynt.
Hvis dere har noen tips mottaes de med glede!:)

Jeg synes denne kombinerer ur og smykke på en imponerende måte. Litt som dekorerte haglegevær. Jeg har vært fristet til å kjøpe lignende tidligere. Men jeg synes prisen ble litt høy i forhold til "indre kvaliteter".:D

Det skjønner jeg godt, tenkte akkurat det samme som deg.
Jeg grublet lenge om dette var en klokke jeg virkelig ville ha, den har jo nesten samme prisen som en Sub, men jeg tok sjansen - angrer ikke på det.

Sammenlign det med et maleri av Picasso (Litt drøy :p), det er ikke malingen du betaler for.