Magrette

Medlem
9. mars 2011
Sted
Oslo
En sen kveld for noen uker siden la jeg inn ett bud på E-bay uten å lese annonsen ordentlig...

Her er resultatet!

IMG_3064.jpg

Magrette Regattare Bronze. Produsenten har, som flere andre, opplevd at de ikke har fått levert korrekt legering, så denne klokken er laget av messing.

IMG_3070.jpg

Jeg syntes klokken er tøff, og er godt fornøyd med kjøpet, men som jeg har antydet er det noe som tydligvis har skremt bort budgiverne!

IMG_3069.jpg

De som er kjent med Magrette vet at det skulle vært en trebit innenfor baklokket der modellinfo og serienummer er brent inn! Som bildet viser mangler denne på min klokke. Hvor mye dette har å si er jeg usikker på, men gjort er gjort, så nå skal jeg kose meg med denne i sommer!

Så lenge du er fornøyd og det ikke var ment som ett invisteringsprosjekt så må det jo være ok :)
Gratulerer med ett tøft ur forresten!

Kjempeglad i Magrette, ikke på kjøpknappen enda men et godt alternativ når det er krutt i kjøpebørsa
Grattis

Grattis! Jeg liker den meget godt, flott "1950-kasse" og kult materialvalg.

Må si du tar utrolig flotte bilder for tiden Boenna, har du vært på fotokurs? :D

Gratulerer med ei kul klokke. Det er den første jeg har sett med et hemmelig rom under, skikkelig sjørøverklokke det der:cool:

Takk for hyggelige ord! :)

Angående fotoferdighetene har jeg, inspirert av Spoonon, testet ut et lystelt/fotoboks de siste dagene.
Kjøpte en billig en på Dealextreme for å teste ut konseptet!
Jeg er egentlig godt fornøyd med resultatet, men det har krevdes litt eksperementering med lyskilder og eksponering!

Hyggelig at dere liker bildene! :)

Grattis med fin klokke, har 667/1000 selv og venter på kassebytte. Fin klokke med god følelse på armen, merker knapt den er der :)
Nyt den :)