Hei!
Jeg ønsker å selge eller bytte bort en Maranez Bangla messingklump med grønn californiaskive . Uret er kjøpt nytt i sommer og jeg er eier nr. 2. Solid klokke, bygget som en tanks.
Patinaprosessen ble reversert da jeg fikk denne. Den har fått flere deilige badeturer hvor den har ligget i fjæra og kost seg i bølgeskvulp. Den har fått en jevn og fin patina. Uret holder tiden godt.
Selges for hyggelige 2000 kroner inkludert en Heroic18 skinnrem + en grønn zulu med bronse hardware. Den er komplett med boks og papirer. Orginal skinnrem, ubrukt gummirem og 2 stk messingspenner.
Tørre fakta:
Model: Maranez Bangla brass
Movement: Seiko NH35 automatic
Case diameter: 44mm excluding the crown - lug to lug 54mm - height 15.5mm - weight on rubber strap 173g
Case material: Blasted brass with titanium casebackBezel: Blasted brass
Crown: Screw down brass crown 11mm
Crystal: Sapphire , inner AR coating
Dial: Green. Super Luminova C3
Water-resistance: 300m/1000ft
Strap: 24mm brown leather and 24mm rubber strap.
Buckle: Blasted brass
Noen bilder:
Patina in the making
Selges for 2000 inkl. frakt. eller byttes i noe annet. Opp, ned eller til siden.
Jeg ønsker å selge eller bytte bort en Maranez Bangla messingklump med grønn californiaskive . Uret er kjøpt nytt i sommer og jeg er eier nr. 2. Solid klokke, bygget som en tanks.
Patinaprosessen ble reversert da jeg fikk denne. Den har fått flere deilige badeturer hvor den har ligget i fjæra og kost seg i bølgeskvulp. Den har fått en jevn og fin patina. Uret holder tiden godt.
Selges for hyggelige 2000 kroner inkludert en Heroic18 skinnrem + en grønn zulu med bronse hardware. Den er komplett med boks og papirer. Orginal skinnrem, ubrukt gummirem og 2 stk messingspenner.
Tørre fakta:
Model: Maranez Bangla brass
Movement: Seiko NH35 automatic
Case diameter: 44mm excluding the crown - lug to lug 54mm - height 15.5mm - weight on rubber strap 173g
Case material: Blasted brass with titanium casebackBezel: Blasted brass
Crown: Screw down brass crown 11mm
Crystal: Sapphire , inner AR coating
Dial: Green. Super Luminova C3
Water-resistance: 300m/1000ft
Strap: 24mm brown leather and 24mm rubber strap.
Buckle: Blasted brass
Noen bilder:
Patina in the making
Selges for 2000 inkl. frakt. eller byttes i noe annet. Opp, ned eller til siden.
Redigert: