Marineblå perlon reim

Yellys har blå Perlon. Nettsiden er mildt sagt et mareritt, men flere TSer har klart å handle der :)

Skal passe på å utvide fargeutvalget for Perlon i Tidssonen Webshop ved neste bestilling fra produsenten ;)

Yellys har blå Perlon. Nettsiden er mildt sagt et mareritt, men flere TSer har klart å handle der :)

Skal passe på å utvide fargeutvalget for Perlon i Tidssonen Webshop ved neste bestilling fra produsenten ;)

Wow! Litt off-topic: Jeg jobber med forretningsrådgivning bl.a. rundt nettsteder osv. DETTE ER DET VERSTE JEG HAR SETT. Skal bruke siten i rådgivningsøyemed til skrekk og advarsel.

PS: Hvordan i h... finner man reimer? Jeg finner rett og slett ikke frem...

EDIT: Fant det. Å herregud som jeg ler. Det blir morsomt på jobb i morgen. :D

Redigert:
Fant riktig reim på yellys, men når det kom til sending og betaling skjønte jeg ikke veldig mye da jeg ikke kan tysk!

Prøvde også på boley, men virker som om de kun sender til andre selgere og ikke til privatpersoner, fikk hvertfall ikke lagt inn en ordre.

Når det gjelder TS egne urmakere, skal jeg sende PM til de som lager reimer her inne eller bare lage en tråd i WTB i klokkedeler og tilbehør?

Wow! Litt off-topic: Jeg jobber med forretningsrådgivning bl.a. rundt nettsteder osv. DETTE ER DET VERSTE JEG HAR SETT. Skal bruke siten i rådgivningsøyemed til skrekk og advarsel.

PS: Hvordan i h... finner man reimer? Jeg finner rett og slett ikke frem...

EDIT: Fant det. Å herregud som jeg ler. Det blir morsomt på jobb i morgen. :D
@SpaceCowboy Haha ja, det er nesten som du skulle tro at det er blitt gjort en egen innsats for å gjøre siden vanskelig å forstå. Litt av en jungel :p

Fant riktig reim på yellys, men når det kom til sending og betaling skjønte jeg ikke veldig mye da jeg ikke kan tysk!
@Tutto Det er vanskelig via nettsiden, men det lar seg gjøre. For å slippe å måtte forholde seg til den kan du bare sende en mail til info@yellys.ch og si hva du vil ha. Pleier å være rask og grei på å svare. :)

Redigert av en moderator:
@SpaceCowboy om du synes det der er ille bør du ta en titt på arngren.net (om du ikke kjenner den fra før) :—)

Ja, kjenner til den. :) Lenge siden, trodde de hadde gjort noe med den sida der. Ser ut som et bomba horehus, men du kan i det minste klikke deg rundt i all kaoset. Verre med Yelly...

Når det gjelder TS egne urmakere, skal jeg sende PM til de som lager reimer her inne eller bare lage en tråd i WTB i klokkedeler og tilbehør?

Nei, jeg mente at du skulle sjekke med @Arcticboy eller @Greg som driver urmakeren på Bjølsen om de har på lager.

Nei har du sett. Kom over denne tråden, må jo være midt i blinken, eller hur? En fyr som har nøyaktig samme spørsmålet som deg, bare i januar i år:

in a search for navy blue braided synthetic strap

Og voila: http://www.watchband24.com/capl6rau6a6dmcvgurekgs70h1,3,1,1,103,4356,Perlon-Strap.html

Der er'n! Og et brukervennlig nettsted til og med! Jeg gir meg over! :D

EDIT: Nettbutikken er stengt! Har du sett på... Bra de er på eBay også:

http://www.ebay.com/itm/RIOS-1931-F...52?pt=US_Watch_Bands&var=&hash=item27c711f8e0

Redigert:
Takk! Hadde sett nettsiden deres og fant ut at jeg ikke fikk bestilt derfra nå. Bestilte fra ebay nå. Oprettet paypal konto og greier, men det funket jo ikke enda. Fikk nå bestilt på en eller annen måte uansett. Klundrete greier.. :)