Vet noen hvor man kan få kjøpt en marineblå perlon reim 20 mm?
Sjekk med TS egne urmakere.Vet noen hvor man kan få kjøpt en marineblå perlon reim 20 mm?
Yellys har blå Perlon. Nettsiden er mildt sagt et mareritt, men flere TSer har klart å handle der
Skal passe på å utvide fargeutvalget for Perlon i Tidssonen Webshop ved neste bestilling fra produsenten
@SpaceCowboy Haha ja, det er nesten som du skulle tro at det er blitt gjort en egen innsats for å gjøre siden vanskelig å forstå. Litt av en jungelWow! Litt off-topic: Jeg jobber med forretningsrådgivning bl.a. rundt nettsteder osv. DETTE ER DET VERSTE JEG HAR SETT. Skal bruke siten i rådgivningsøyemed til skrekk og advarsel.
PS: Hvordan i h... finner man reimer? Jeg finner rett og slett ikke frem...
EDIT: Fant det. Å herregud som jeg ler. Det blir morsomt på jobb i morgen.
@Tutto Det er vanskelig via nettsiden, men det lar seg gjøre. For å slippe å måtte forholde seg til den kan du bare sende en mail til info@yellys.ch og si hva du vil ha. Pleier å være rask og grei på å svare.Fant riktig reim på yellys, men når det kom til sending og betaling skjønte jeg ikke veldig mye da jeg ikke kan tysk!
@SpaceCowboy om du synes det der er ille bør du ta en titt på arngren.net (om du ikke kjenner den fra før) :—)
Når det gjelder TS egne urmakere, skal jeg sende PM til de som lager reimer her inne eller bare lage en tråd i WTB i klokkedeler og tilbehør?