Master-klokka

Medlem
30. juni 2013
Sted
Drammen
Når man har fullført mastergraden må det en klokke til for å feire. Fikk akkurat telefon fra Bjerke om at noe ligger å venter på meg ;)

Edit (Fullstendig unboxing):

Prosessen med å finne den perfekte Panerai har egentlig vært ganske lang og valget har vært tenkt gjennom nøye. Jeg gikk en stund veldig frem og tilbake mellom denne, 312 og 372, men fant til slutt ut at denne var den som passet meg best.

Hvorfor passet denne meg best? Jo fordi den oppfyller flest av mine Panerai-ønsker. Gullvisere, raskt rem-bytte-system, gullvisere, tobacco dial, gullvisere og den tar seg bra ut på gummi så den passer perfekt som en beater. Jeg kommer nok uansett til å bruke den litt forsiktig i starten og irritere meg grønn over alle små merker, men etterhvert tror jeg denne glir over til å bli en solid bruksklokke :)

Kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd!

Dette er andre store klokkekjøpet på ganske kort tid så nå blir det en liten aldri så liten pause i innkjøp, men jeg lover å komme sterkt tilbake. Gleder meg selvsagt allerede til neste klokke :eek:

Rask unboxing på kontoret:

NBCVw43.jpg

Oppi boksen ligger selvsagt Speedyen siden jeg ikke har tålmodighet til å gå ut av Bjerke UTEN Panerai på armen :eek:

ZvUdSPM.jpg

Så over til noen bilder tatt i farten (jeg lover å komme tilbake med flere og bedre bilder i dagens :) )

9u3PKYH.jpg

aFWcPhZ.jpg

Bilen sto helt stille da bildet ble tatt:
L7h99ET.jpg

Redigert:
Gratulerer med Mastergrad og snarlig Masterklokke (?)
Spent på hva du mener er godt nok til å markere denne merkedagen :)

Klokka sitter selvsagt allerede på armen, men jeg kan jo alltids putte den tilbake i boksen og kjøre en fiktiv unboxing litt senere dersom det er stemning for det ;)

CdWK04D.jpg

Må nok skuffe deg @dab :p Kanskje blir det noe mer spennende neste gang ;)

Redigert av en moderator:
Må nok skuffe deg @dab :p Kanskje blir det noe mer spennende neste gang ;)

Ser ut som en skuffelse det kan gå an å leve med.:mrgreen:

Men du var litt uheldig med kameravinkelen, vi ser ikke skiven skikkelig.
Du må vri armen litt. Eventuelt flytte kamera. Alternativt kan du holde opp et speil

Gratulerer med både klokke og mastergrad :) Tenkt litt på Panerai + titanium selv - hvordan er følelsen?

Gratulerer med både klokke og mastergrad :) Tenkt litt på Panerai + titanium selv - hvordan er følelsen?

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens! :)

@Trymulf jeg synes Panerai og titan er en perfekt kombinasjon. JEg har fått låne @andres sin titan-Panerai tidligere og det var det som gjorde at jeg begynte å se i den retningen. Titanen er mørkere og litt røffere enn stål samtidig som den bærer litt lettere. Men ikke missforstå; klokken er på ingen måte veldig lett. Urverket som sitter i klokken veier en god del så man merker at den sitter på armen ;)

Titan får også en slags patina som jeg liker veldig godt. Alt i alt er godfølelsen der for fullt! :)

PS! Jeg liker også det faktum at titan-modellene er litt sjeldnere å finne her til lands :eek: