Master-klokka

Gratulerer så mye med knallfet Pam, @acnorway!

Veldig lik 312, men det litt mørkere metallet og gullviserene gjør seg virkelig. Bare kjennere som legger merke til mest sannsynlig, men de som vet, de vet;) Og gratulerer med mastergrad forresten!

@Marius M Så det du sier er at hvis klokken noen gang skal selges så må jeg få med "kjennere vet hva dette er" i annonseteksten? :p :p :mrgreen:

Tusen takk for enda flere hyggelige tilbakemeldinger folkens! :)

Redigert av en moderator:
@Marius M Så det du sier er at hvis klokken noen gang skal selges så må jeg få med "kjennere vet hva dette er" i annonseteksten? :p :p :mrgreen:

Tusen takk for enda flere hyggelige tilbakemeldinger folkens! :)

Ha-ha-ha :mrgreen:

Helt klart. Kanskje du til og med burde starte annonsen med den setningen;) fra spøk til alvor. Kos deg med denne! Virkelig en fantastisk sak. Tar meg selv i å nesten tenke på min 312 som, tjaa, litt kjedelig:eek:

Gratulerer med mastergrad og -klokke. Den blir nok ikke flippet. Jeg har i alle fall min fremdeles selv om den stort sett ligger i boksen.

Todda

Ha-ha-ha :mrgreen:

Helt klart. Kanskje du til og med burde starte annonsen med den setningen;) fra spøk til alvor. Kos deg med denne! Virkelig en fantastisk sak. Tar meg selv i å nesten tenke på min 312 som, tjaa, litt kjedelig:eek:

@Marius M 312 er absolutt IKKE en kjedelig klokke! Stygge tanker! Det var en hårfin balansegang som gjorde at jeg endte på denne. 312 og 372 står fortsatt like høyt i min bok :)

@Marius M 312 er absolutt IKKE en kjedelig klokke! Stygge tanker! Det var en hårfin balansegang som gjorde at jeg endte på denne. 312 og 372 står fortsatt like høyt i min bok :)

Du har selvsagt helt rett, @acnorway. Stygge tanker, som i verste fall kan føre til filipping! Denne modellen var bare helt ukjent for meg:)

Denne er bare helt fullstendig nydelig. Gratulerer med en flott avslutning på studentkarrieren :)

Gratulerer med både Master og 351'en! Artig å se at det blir stadig flere av oss som velger dette alternativet :)