Jeg vurdere å selge denne eksklusive klokken fra Maurice Lacroix.
Klokken er brukt i rotasjon med andre klokker, og fremstår i god stand; noe hairlines er det.
Klokken er kjøpt ny hos autorisert norsk forhandler (AD) i 16/12-2015 og har således fortsatt garanti igjen.
Det følger med både orginal gummi-reim (sort med røde sømmer ) og en svært lekker lenke. Det følger med ekstra ledd til lenken.
Kan sendes for kjøpers regning og risiko med forhåndsbetaling.
Tørre fakta:
Modell: PT6018SS0023301
Serie: Pontos
Diameter: Ø 43 mm
Urkasse: Stål
Urskive: Sort med røde detaljer
Glass: Ripebeskyttet safirglass
Urverkstype: Automatiskt, selvtrekkende
Sekundvisere: Sklir jevnt
Urverk: Maurice Lacroix ML 112 med 25 juveler, 28800 vph
Driftsreserve: 46 timer
Vannbeskyttelse: 20 ATM Separat sekundvisere Kronograf
Klokken er en moderne diver, men har et utseende som passer til alle anledninger. Sporty med gummireim, men elegant og eksklusiv med lenke.....Valget er ditt siden begge deler følger med.
Prisantydning er 23.000.
Ny pris hos norske forhandlere er 44.950 med lenke (I tillegg kommer gummiremmen), så dette er god pris!!!
Lytter dog til seriøse bud.
Innbyttepris settes noe høyere. Jeg er primært interessert i nyere Omega Planet Ocean eller Speedmaster (med eventuelt mellomlegg). Jeg vurderer også klokker fra Tudor, Tag Heuer, Oris og Breitling. Kom med forslag.
Klokken er brukt i rotasjon med andre klokker, og fremstår i god stand; noe hairlines er det.
Klokken er kjøpt ny hos autorisert norsk forhandler (AD) i 16/12-2015 og har således fortsatt garanti igjen.
Det følger med både orginal gummi-reim (sort med røde sømmer ) og en svært lekker lenke. Det følger med ekstra ledd til lenken.
Kan sendes for kjøpers regning og risiko med forhåndsbetaling.
Tørre fakta:
Modell: PT6018SS0023301
Serie: Pontos
Diameter: Ø 43 mm
Urkasse: Stål
Urskive: Sort med røde detaljer
Glass: Ripebeskyttet safirglass
Urverkstype: Automatiskt, selvtrekkende
Sekundvisere: Sklir jevnt
Urverk: Maurice Lacroix ML 112 med 25 juveler, 28800 vph
Driftsreserve: 46 timer
Vannbeskyttelse: 20 ATM Separat sekundvisere Kronograf
Klokken er en moderne diver, men har et utseende som passer til alle anledninger. Sporty med gummireim, men elegant og eksklusiv med lenke.....Valget er ditt siden begge deler følger med.
Prisantydning er 23.000.
Ny pris hos norske forhandlere er 44.950 med lenke (I tillegg kommer gummiremmen), så dette er god pris!!!
Lytter dog til seriøse bud.
Innbyttepris settes noe høyere. Jeg er primært interessert i nyere Omega Planet Ocean eller Speedmaster (med eventuelt mellomlegg). Jeg vurderer også klokker fra Tudor, Tag Heuer, Oris og Breitling. Kom med forslag.
Redigert: