Meninger rundt ML Miros Diver MI6028? Generell snittpris på pent brukte 14`-15` modeller?
reuehgat Medlem 30. jan. 2017 Innlegg 52 Sted Reinsvoll 26. feb. 2017 #1 Meninger rundt ML Miros Diver MI6028? Generell snittpris på pent brukte 14`-15` modeller?
Rød Støttemedlem Medlem 9. nov. 2011 Innlegg 6.290 Sted Arendal 26. feb. 2017 #2 Kjenner ikke veldig til modellen du nevner, men har en Pontos selv og er fornøyd med den. Den går noenlunde riktig og grei finish. En brukt ML med "standardverk" ligger nok rett under halvparten av nypris. Sånn ca. Her er min. Reaksjoner: reuehgat og holmby
Kjenner ikke veldig til modellen du nevner, men har en Pontos selv og er fornøyd med den. Den går noenlunde riktig og grei finish. En brukt ML med "standardverk" ligger nok rett under halvparten av nypris. Sånn ca. Her er min.
reuehgat Medlem 30. jan. 2017 Innlegg 52 Sted Reinsvoll 26. feb. 2017 #3 Rød skrev: Kjenner ikke veldig til modellen du nevner, men har en Pontos selv og er fornøyd med den. Den går noenlunde riktig og grei finish. En brukt ML med "standardverk" ligger nok rett under halvparten av nypris. Sånn ca. Her er min. Vis vedlegg 31105 Klikk for å utvide... Vet du om de fleste ML`ene har inhouse urverk?
Rød skrev: Kjenner ikke veldig til modellen du nevner, men har en Pontos selv og er fornøyd med den. Den går noenlunde riktig og grei finish. En brukt ML med "standardverk" ligger nok rett under halvparten av nypris. Sånn ca. Her er min. Vis vedlegg 31105 Klikk for å utvide... Vet du om de fleste ML`ene har inhouse urverk?
Rød Støttemedlem Medlem 9. nov. 2011 Innlegg 6.290 Sted Arendal 26. feb. 2017 #4 Det er vel ETA-modifiserte verk i de fleste ML, tror jeg? Reaksjoner: reuehgat
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.358 Sted Vestlandet 26. feb. 2017 #5 Rød skrev: Det er vel ETA-modifiserte verk i de fleste ML, tror jeg? Klikk for å utvide... In-house i de dyreste modellene. Reaksjoner: Rød
Rød skrev: Det er vel ETA-modifiserte verk i de fleste ML, tror jeg? Klikk for å utvide... In-house i de dyreste modellene.
netrom71 Støttemedlem Medlem 28. feb. 2014 Innlegg 962 Sted Norge 27. feb. 2017 #6 ML har vel nå Sellita i de nyeste urene sine. In-house først på "spesialmodeller." Se linken under http://www.optura.no/Produkter/MAURICE-LACROIX/Masterpiece.aspx Reaksjoner: reuehgat
ML har vel nå Sellita i de nyeste urene sine. In-house først på "spesialmodeller." Se linken under http://www.optura.no/Produkter/MAURICE-LACROIX/Masterpiece.aspx