Medlemstilbud på tidssonen ....

Medlem
10. sep. 2008
Sted
Oslo
Må si jeg ble litt overrasket over dagens tilbud under "Kjøp og Salg" tråden på TS ....hvor litt mer enn klokker annonseres ;)

I tillegg kommer teksten under opp:

"Velkommen til Tidssonen.no. Logg inn eller registrer deg som ny bruker for å få fullt utbytte av sidene."

Ser nesten ut som det er medlemsfordeler knyttet til denne annonsen :D

Skjermbilde2011-05-20kl213654.png

Ha en fortsatt fin fredagskveld.

tigergutt

Beklager, men jeg tror ikke de damene er interesserte i andre enn meg. Uansett hvor jeg er i verden står det at de er "nær meg", så jeg har konkludert med at de følger etter meg med lumre hensikter. Jeg håper de er varsomme.

haha er ikke disse reklamene generet på bakgrunn av hva du pler å google/hvilke sider man besøker?
:D

Har to karer på jobben som klarte å trykke på et slikt banner i den tro at de faktisk skulle få se damer fra xxxxxxxxx. :p

Kjempelurt å gjøre spesielt med tanke på at de jobbet fra klient rett mot server. Takk gud for backup.

haha er ikke disse reklamene generet på bakgrunn av hva du pler å google/hvilke sider man besøker?
:D

Søker i hvertfall på hvor du er logget på. Kara på jobben fikk som sagt xxxxxxxxx, formodentlig fordi det er dercserveren er registrer. Hadde før trådsbedrift fra telenor. Da stod det alltid fornebu.