Meistersinger New York

Medlem
23. mai 2012
Innlegg
5
Jeg skal en uke til NYC, og har planer om å kjøpe en Meistersinger Perigraph. Eneste at jeg kan ikke finne et sted som fører Meistersinger. Noen som har et clue?

Når jeg først skriver en post er det alltid intr å høre hva dere tenker som et alternativ til Perigraph'en - da med tanke på samme stil og prisklasse.

//Eirik
 
Jeg skal en uke til NYC, og har planer om å kjøpe en Meistersinger Perigraph. Eneste at jeg kan ikke finne et sted som fører Meistersinger. Noen som har et clue?

Når jeg først skriver en post er det alltid intr å høre hva dere tenker som et alternativ til Perigraph'en - da med tanke på samme stil og prisklasse.

//Eirik

Hei og velkommen til TS:) @ehoeysta
Meistersinger er kule klokker, men om du søker en butikk i NYC så må jeg nok skuffe deg, da Meistersinger kun har forretninger i Florida og California. Men det må da være andre steder du kan få tak i disse klokkene?
Synes Perigraphen er veldig fin...

Se her: Meistersinger Store locator
 
Redigert av en moderator:
Meisetersinger har importør i Norge, jeg var på visningen de hadde i Lillestrøm tidlig i vår. Er kanskje mulig å handle rett fra de viss du sender de en mail, hyggelige folk. Du finner de her.
Her er og en liten link noen bilder fra Meistersinger sin visning.