- Medlem
- 30. sep. 2010
UR
Meistersinger Perigraph 38mm med lys skive.
Nypris i dag:
15 900,-
Kilde: Urmaker Christensen på Storo Senter
SPESIFIKASJONER
Verk: Selita SW200
Kassemateriale: Stål
Kassediameter: 38mm
Kassetykkelse: 18 mm
Avstand mellom lugs: 18mm
Glass: Safir foran og bak.
Vannresistens: 5 bar
ALDER OG HISTORIKK
Uret er tatt ut sommeren 2013.
TEKNISK TILSTAND
Såvidt jeg kan skjønne er tilstanden upåklagelig. Noe vanskelig å måle nøyaktighet på denne typen ur, men den ser ut til å holde tiden godt, og ha god gangreserve. Trekker behagelig.
KOSMETISK TILSTAND
Klokken var Tidssonens Passaround-ur 2013, og har derfor hatt en mengde brukere. Den ser likevel temmelig strøken ut. Den originale skinnremmen bærer preg av bruk, og det er derfor også inkludert en Nato-rem.
BÆREREDSKAPER OG ANNET
BOKS OG PAPIRER
Alt som følger med originalt.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
Klokken er, som de fleste kanskje vet eller i det minste kan se på bildene, et ett-hånds-ur. Altså kun en viser som viser tiden. Et virkelig interessant ur, som er pent og klassisk selv om det er noe helt annet enn de fleste er vant med.
OPPGJØR
Målet mitt er å prøve noe nytt. Jeg er derfor kun interessert i bytter. Alle forslag leses og besvares, men forbeholder meg selvsagt retten til å takke nei. Aller helst et rent, sidelengs bytte, men kan gå med på litt mellomlegg begge veier om klokken er interessant nok.
Uret og selgeren befinner seg sentralt i Oslo til nesten enhver tid.
REFERANSER
Jeg har et relativt stort antall good-guy referanser og ingen av den andre sorten.
MINE BILDER
DISCLAIMER:
Annonsen er opprettet etter format først brukt av @aek. Takk!
Meistersinger Perigraph 38mm med lys skive.
Nypris i dag:
15 900,-
Kilde: Urmaker Christensen på Storo Senter
SPESIFIKASJONER
Verk: Selita SW200
Kassemateriale: Stål
Kassediameter: 38mm
Kassetykkelse: 18 mm
Avstand mellom lugs: 18mm
Glass: Safir foran og bak.
Vannresistens: 5 bar
ALDER OG HISTORIKK
Uret er tatt ut sommeren 2013.
TEKNISK TILSTAND
Såvidt jeg kan skjønne er tilstanden upåklagelig. Noe vanskelig å måle nøyaktighet på denne typen ur, men den ser ut til å holde tiden godt, og ha god gangreserve. Trekker behagelig.
KOSMETISK TILSTAND
Klokken var Tidssonens Passaround-ur 2013, og har derfor hatt en mengde brukere. Den ser likevel temmelig strøken ut. Den originale skinnremmen bærer preg av bruk, og det er derfor også inkludert en Nato-rem.
BÆREREDSKAPER OG ANNET
- Original skinnrem
- MOD Grey Nato
BOKS OG PAPIRER
Alt som følger med originalt.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
Klokken er, som de fleste kanskje vet eller i det minste kan se på bildene, et ett-hånds-ur. Altså kun en viser som viser tiden. Et virkelig interessant ur, som er pent og klassisk selv om det er noe helt annet enn de fleste er vant med.
OPPGJØR
Målet mitt er å prøve noe nytt. Jeg er derfor kun interessert i bytter. Alle forslag leses og besvares, men forbeholder meg selvsagt retten til å takke nei. Aller helst et rent, sidelengs bytte, men kan gå med på litt mellomlegg begge veier om klokken er interessant nok.
Uret og selgeren befinner seg sentralt i Oslo til nesten enhver tid.
REFERANSER
Jeg har et relativt stort antall good-guy referanser og ingen av den andre sorten.
MINE BILDER
DISCLAIMER:
Annonsen er opprettet etter format først brukt av @aek. Takk!