Trukket Meistersinger Perigraph 38mm

Medlem
29. jan. 2014
Innlegg
6
Legger ut min Meistersinger Perigraph for salg/bytte.
Denne Meistersingeren blei innkjøpt som sonens passaround ur i 2013 og har følgelig vært innom noen håndledd før den kom til meg i en byttehandel.

Urverket som sitter i denne er et Sellita SW200. Det er ikke så lett å måle nøyaktigheten på et envisers ur, men til mitt beskjedne bruk har dette urverket holdt tiden godt. Tilstanden på klokka er det ingenting å si på. Kassen er i stål (edehlstahl) og er i god stand (et lite merke ca 4 på kassen, ellers små hairlines). Skinnreimen som følger med bærer noe preg av bruk, men ikke mer at den har fungert helt fint for meg til både hverdags og skjorte/slips. Boks og papirer følger selvsagt med.

Alt i alt er dette en nydelig klokke, der kombinasjonen av viseren, klassisk skive og særegen datovisning fungerer veldig bra. Det er med tungt hjerte jeg lar denne gå, men hverdagen venter og jeg trenger en god beater. Setter salgspris til 5000, men tar gjerne imot forslag til bytter. Klokken er på sommerferie i Østfold, men kan og sees i Oslo, samt sendes over det ganske land. Har flere referanser i GG tråden.







Ta kontakt på PM dersom du er interessert!
Martin