Memorab...memorabli...gammelt ræl!

Medlem
8. april 2008
Sted
Kirkenes
Nå begynner impulskjøpene på Ebay å ta av litt, først en signalgul lommekniv fra Breitling jeg overhodet ikke har bruk for og nå dette...

Surfende etter et par nye skibriller, dukket plutselig dette 60-tallsfotoet av en "Vintage Old Color Photo Man Snow Goggles Skiing Skiis" opp:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...YSXyKYNufEsOHEz5e2ItjujGYaY%3D#ht_1855wt_1144

Noen som kjenner igjen bildet?

Jo, det er det originale fargefotoet til....(tenk før du scroller ned!)...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Denne! :D:D:D Jeg måtte bare ha det. Det var ingen vei utenom.

IMG_2731.jpg

Utrolig kult, trodde aldri slike skatter dukket opp på ebay, men har man litt flaks så finner man vel noe i skatte-bukta! Du får ta noen bilder når bildet har fått sin fortjente plass på klokkebildeveggen:)

:) Herlig. Og litt trist at Stein Eriksens stjerne er blitt så lavtskinnende at et av de mest berømte bildene av ham beskrives som "man snow goggles skiing skis"

Haha, flotte greier Jo! Jeg kjenner igjen det med eBay, nå har jeg en stund heldigvis klart å la være slå til på hver lille Rolex trinket jeg fant. Men det er fort gjort å havne i fella igjen, kjenner jeg :)

:) Herlig. Og litt trist at Stein Eriksens stjerne er blitt så lavtskinnende at et av de mest berømte bildene av ham beskrives som "man snow goggles skiing skis"

Det er sant. Samtidig tror jeg at han fortsatt er mer kjent i USA enn han er her hjemme.

Når det gjelder bildet trodde jeg også at det var et kjent fotografi, men nå har jeg søkt over det ganske nett uten å finne akkurat dette motivet reprodusert noe sted (utenom kopier av annonsen). Kanskje er det bare berømt blant spesielt interesserte?

Kanskje man skulle skrive til hovedpersonen og spørre om han husker omstendighetene...:)

Kult:) Ble utrolig stilig.

Har du kjøpt alle eller printet ut ifra nettet?

Alle er "originale" annonser klippet ut av diverse amerikanske magasiner. Kjøpt på Ebay, har ikke tålmodighet til å lete sjøl...:)