Mens jeg venter på juilenissen...

Medlem
9. mars 2011
Sted
Oslo
Undertegnedes pappapermisjon gjør at jeg har ekstra god tid til å lese bl.a. kjøp og salg sidene på TS.

Og gjett hva jeg fant... En klokke som trengte nytt hjem!
Ettersom jeg er i en relativt familiær modus fant jeg ut at det eneste riktige var å gi klokken et nytt fosterhjem i trygge og stabile omgivelser.

Posten har virkelig stått på, for bare noen dager etter første kontakt kan jeg hente denne pakken på postkontoret (eller Post i butikk som det heter nå til dags).

IMG_1994.jpg

Godt embalert... og med en blå og svart NATO i esken! :)

IMG_1995.jpg

Vinrød boks... Hva for slags bastard kan dette være?

IMG_1996.jpg

Aha... Jake B/10-watches sin SKX007-mod

IMG_2000.jpg

Den tar seg jo godt ut, og ser knapt ut til å være brukt..

IMG_2001.jpg

IMG_2002.jpg

IMG_2003.jpg

Og så til slutt på håndleddet

IMG_2005.jpg

God jul forlkens... Måtte det tikke under alles juletrær i morgen! ;)

Jeg var nær ved å sende en pm til selger.
Ergo liker jeg den.

Gratulerer og god jul!

Når det gjelder den nissen du venter på henvises til SP :)

Aha... Altså du som stakk av med denne. Gratulerer. Jeg er en h... om dagen etter ALT som tikker... må ha noe snart merker jeg. Jeg tipper også at tikkingen under treet uteblir, same prosedure as EVERY year:(

Men vi skal nok klare å tilfredsstille oss selv... Oppfordrer samtidig alle blakke julegaveshoppere til å legge ut sine ur til spottpris i romjulen. Er klar;)

Grattis :)

Flott julegave til seg selv, det! Selv ser jeg at min gave til meg selv nok ikke kommer frem før etter jul :(

Grattis, boenna! Det er noe kjent med den der ;)
Meget pen på desert yellow nato IMHO.

Det blir nok ingen tikkende gaver under treet i år, dessverre,i så fall er det noe som går i luften :-o

Takk alle sammen, og god jul til dere også! :D:D

En ting som overrasker meg med denne klokken er hvor mørkt glasset er. Noen som vet om dette er AR-coatingen, eller om det er mørkere av mer estetiske grunner? Tror egentlig den hadde vært enda kulere med helt gjennomsiktig glass!

Gratulerer med ny klokke, var inne og tittet på denne mange ganger. God jul.

Takk alle sammen, og god jul til dere også! :D:D

En ting som overrasker meg med denne klokken er hvor mørkt glasset er. Noen som vet om dette er AR-coatingen, eller om det er mørkere av mer estetiske grunner? Tror egentlig den hadde vært enda kulere med helt gjennomsiktig glass!

Enig. Skjønner ikke helt hvorfor han har brukt et så mørkt et...

Gratulerer med denne. Den er fet!

Jeg har en selv. Er enig om at glasset er for mørkt. Klokken heter SSD MOD. Husker ikke hva SSD stod for, men det var noe med stealth.... Derav mørkt glass. Bezelen er og litt i mørkeste laget.

Enjoy! :) god jul.