Mens vi venter på Daytona..

Jørgen

Bidragsyter
Medlem
14. jan. 2013
Sted
Norge
Jeg har etterhvert begynt å bli en skikkelig Rolex fanboy.. Ikke noe jeg i utgangspunktet er så glad for, men jeg har lært meg å "leve med det".. Dette fenomenet ble ikke mindre når de lanserte den nye Daytona, og jeg håper og tror at den blir en fest å motta en gang om forhåpentligvis ikke aaaalt for lenge..

Men, sjansene for at den kommer til sommeren er heller ørsmå, så her måtte det gjøres noen innkjøp nå på våren.

Nå er ikke dette akkurat noen typisk sommerklokke, men fargen på skiva gjør likevel at jeg mener dette uret med hell kan benyttes på alt fra dress til t-skjorte, så denne kommer nok trolig til å få oppleve litt av sommersola i år!

Meningene om akkurat denne modellen er mange, men etter å ha tenkt og prøvd og tenkt litt mer fant jeg ut at en slik måtte jeg ha. Jeg var lenge i tvil om hvilken skive jeg ville ha, men valget jeg til sist falt ned på er jeg pr. nå storfornøyd med..

Let the unboxing begin, med noe så spennende som ... *trommevirvel* .. en kjent ytterboks og innerboks fra Rolex..

IMG_3383.JPG

En liten "giveaway" til de som kan lese her!
IMG_3385.JPG

• Liker
Reaksjoner: Gubben11