- Medlem
- 18. jan. 2008
Endelig får jeg også bokse ut igjen Tok turen til Urmaker Tidemann i dag, etter å ha ventet en liten stund på remmer i riktig lengde. Tidemann er som alltid en glede å deale med, remmene kom mens jeg hadde ferie.
Boksen ser jo kjent ut?
Jepp! Det er enda en Jaeger-LeCoultre!
Titt, titt!
Master Ultra Thin Moon 39
Skiven er virkelig en stilstudie i stram enkelhet, avbrutt av en leken komplikasjon. Jeg har ikke funnet noe annet ur med en enkel månefase jeg finner like vellykket.
Har jeg stilt månefasen riktig ennå? Eh, nei ...
Jeg beveger meg stadig mot mindre og mer elegante ur, og med sine 39mm synes jeg MUT Moon passer helt ypperlig på mine heller beskjedne lanker. Den skjemmer seg ikke bort hverken til dress eller shorts.
Jeg bestilte en mørkebrun rem som jeg synes gir et noe mykere uttrykk enn den svarte.
Sett i forhold til andre "ultra thin" ur er vel denne noe lubben (9.9mm), men det passer meg utmerket. Den har en diskret, men ikke flyktig, tilstedeværelse på håndleddet.
Takk for oppmerksomheten! Fortsatt god sommer, klokkevenner
Boksen ser jo kjent ut?
Jepp! Det er enda en Jaeger-LeCoultre!
Titt, titt!
Master Ultra Thin Moon 39
Skiven er virkelig en stilstudie i stram enkelhet, avbrutt av en leken komplikasjon. Jeg har ikke funnet noe annet ur med en enkel månefase jeg finner like vellykket.
Har jeg stilt månefasen riktig ennå? Eh, nei ...
Jeg beveger meg stadig mot mindre og mer elegante ur, og med sine 39mm synes jeg MUT Moon passer helt ypperlig på mine heller beskjedne lanker. Den skjemmer seg ikke bort hverken til dress eller shorts.
Jeg bestilte en mørkebrun rem som jeg synes gir et noe mykere uttrykk enn den svarte.
Sett i forhold til andre "ultra thin" ur er vel denne noe lubben (9.9mm), men det passer meg utmerket. Den har en diskret, men ikke flyktig, tilstedeværelse på håndleddet.
Takk for oppmerksomheten! Fortsatt god sommer, klokkevenner
Redigert: