Milde måne!

Var innom og prøvde denne flere ganger i løpet av ferien og var ufattelig nære å legge kortet på disken. En virkelig fin klokke. Utrolig enkel, men samtidig med det lille ekstra som gjør den magisk. Gratulerer med ny klokke.

Takk alle sammen!

Gratulerer med utsøkt valg av ur. Antar at du fikk klådd litt på Duometeren også?

Ikke der og da, men har gjort tidligere :D Ellers synes jeg noen bør kjøpe Perpetual Calendaren, den er nydelig på hånden!

Gratulere Anders.

Du har det med å velge ur som ofte går under radaren, men som når alt kommer til stykke er ur som alle sikler etter.
God smak kalles det.

Kos deg masse med den:)

Det var et virkelig vakkert ur. Det hadde vært spennende å sett en galleritråd fra deg nå, du har vel et par andre klokker som ikke er altfor mye ute i tsrampelyset. Gratulerer :)

Se der ja :) Gratulerer! Deler dine betraktninger. Kler sort, men enda bedre mørk brun. Min kom faktisk med brun reim. Og den vesentlig større tykkelsen enn vanlig MUT var avgjørende for meg siden jeg synes den blir i tynneste laget. Her er det ikke noe å sette fingeren på. Du får nok mange gode stunder med denne som følgesvenn.

Se der ja :) Gratulerer! Deler dine betraktninger. Kler sort, men enda bedre mørk brun. Min kom faktisk med brun reim. Og den vesentlig større tykkelsen enn vanlig MUT var avgjørende for meg siden jeg synes den blir i tynneste laget. Her er det ikke noe å sette fingeren på. Du får nok mange gode stunder med denne som følgesvenn.

Takk @Tore! Dine bilder har så absolutt vært til inspirasjon. Fikk ikke tak i en litt tykkere rem, men liker den tynne godt nok. Kanskje jeg prøver en tykkere ved en senere anledning. Tidemann slang med remmen som satt på, pluss en kort svart og en kort brun. Hyggelig å være stamkunde der :D

Redigert av en moderator: