Da kan du få en original milsub på bukta nå. Nåværende bud er rett i overkant av 50000 GBP.....
Og ja, den er ekte. Les mer her.
Og ja, den er ekte. Les mer her.
Kan noen i korte trekke forklare meg hva som gjør denne klokken så fantastisk dyr?
Kan noen i korte trekke forklare meg hva som gjør denne klokken så fantastisk dyr?
Bra den blir solgt på det åpne markedet og ikke f.eks Martin Kaye på ett eller annet hotellfom for et par tusen quid....
Så sant. Han tusket jo til seg en Pre-Cosmograph Rolexkronograf for 20K i Oslo her om året...:twisted:
And he will be back. Så en reklamesnutt på national geographic channel i går. Det gikk i bakgrunnen, så jeg fikk det ikke helt med meg. Men mener det var snakk om en gang i september. Han var som vanlig interessert i alt av Rolex folk i det ganske land hadde liggende i skuffen.
Bare å stille seg opp foran Grand med en bunke tusenlapper i hånden og overby han om det kommer noen godbiter
Bra den blir solgt på det åpne markedet og ikke f.eks Martin Kaye på ett eller annet hotellfom for et par tusen quid....
var inne på hjemmesiden hans nå. Og han tilbyr å kjøpe Comex suber og Milsuber for opp til 15000 pund. Han vet å lure folk som ikke vet hva de sitter på...