Milsub - har du en halv million til overs?

Ut fra annonsen på Ebay og det ene foruminnlegget jeg leste ser det jo ut til at selger var helt uforstående til hva han egentlig solgte her.

Men etter at budene skjøt fart ser han nok muligheten for en "betalt" ferie:

On 08-Aug-10 at 14:57:04 BST, seller added the following information:
The watch can be hand delivered worldwide please ask for details

Har også fölgt det her, med all oppstyr rundt de her nyoppdagede Milsubbene trippar prisene lett opp til syke tall for en modifisert 5513, den gamle royal marines fortjener det :D

Virker som dette ikke skjer hver dag. Ser at man i ulike innlegg refererer til "the ebay milsub" eller lignende. blir spennende å se hva markedet ender opp med å gi for den.

Kan noen i korte trekke forklare meg hva som gjør denne klokken så fantastisk dyr?

Kan noen i korte trekke forklare meg hva som gjør denne klokken så fantastisk dyr?

57e2ac57.jpg

Jeg vet helt, jeg... Hype?

Det har vel mye med antallet produsert å gjøre, etter sigende rundt 1200 (og ikke så mange "overlevende" originale). Å finne en komplett med original bezel/innlegg, skive, visere og urørte bandstifter er vel nærmest mission impossible.

Bra den blir solgt på det åpne markedet og ikke f.eks Martin Kaye på ett eller annet hotellfom for et par tusen quid....

Uff, har aldri skjønt hva som er så stas med disse klokkene jeg. Finish som en gammel fiskebolleboks, uten dato...
I tillegg så er det natorem på den, en "voldtekt" mot alle rolex klokker ;)

Regards :)
AW

Så sant. Han tusket jo til seg en Pre-Cosmograph Rolexkronograf for 20K i Oslo her om året...:twisted:

And he will be back. Så en reklamesnutt på national geographic channel i går. Det gikk i bakgrunnen, så jeg fikk det ikke helt med meg. Men mener det var snakk om en gang i september. Han var som vanlig interessert i alt av Rolex folk i det ganske land hadde liggende i skuffen.

Bare å stille seg opp foran Grand med en bunke tusenlapper i hånden og overby han om det kommer noen godbiter :p

And he will be back. Så en reklamesnutt på national geographic channel i går. Det gikk i bakgrunnen, så jeg fikk det ikke helt med meg. Men mener det var snakk om en gang i september. Han var som vanlig interessert i alt av Rolex folk i det ganske land hadde liggende i skuffen.

Bare å stille seg opp foran Grand med en bunke tusenlapper i hånden og overby han om det kommer noen godbiter :p

13-14 august er han å treffe på SAS Scandinavia. Så her er det bare å bestille time gutter ;)

Bra den blir solgt på det åpne markedet og ikke f.eks Martin Kaye på ett eller annet hotellfom for et par tusen quid....

var inne på hjemmesiden hans nå. Og han tilbyr å kjøpe Comex suber og Milsuber for opp til 15000 pund. Han vet å lure folk som ikke vet hva de sitter på...