Min første BEATER, ah The Holy Grail :)

Medlem
22. juni 2011
Sted
Tønsberg
Har endelig fått pakken i posten. Ahhhhhh, så herlig :) Men hva kan det være tro??? Jeg er jo student, og likte jo ikke Rolex før. Breiling er jo litt dyre. Seiko er da ingen beater? Raymond Weil? Nei nei, eller?

Neida, skal ikke holde dere på pinebenken så veldig mye lenger. Må bare si at kontoen og mastercardet er nå overtrukket, men humøret er fortsatt legendarisk. Har ønsket meg et slikt ikon nå lenge, og har lett i evigheter på nå. Men nå er den endelig her altså!!! Faktisk ingenting som kan slå en helg uten jobb, øl i kjøleskapet, og en ny klokke som jeg kan se på ut i de sene timer. I kveld blir det nok noe god cognac å feire med ja ;)

Her er min Holy Grail!

Bilder kommer straks!

[video=youtube;NNaZedAWmlE]http://www.youtube.com/watch?v=NNaZedAWmlE[/video]

Må bare beklage dårlige bilder. Jeg har så klart glemt kablen til kamera hos en kompis, og mobilen funket ikke. Så da må vi ta å lete i gamle skuffer og fant et ti år gammelt kamera. Derav dårlig bildekvalitet, men må bare poste her nå ;)

DSCF1284.jpg
[/IMG]

ooooooah :)

DSCF1285.jpg
[/IMG]

Næmmen, se han titter frem a gitt.

DSCF1286.jpg
[/IMG]

DSCF1287.jpg
[/IMG]

Nesten der nå........

DSCF1288.jpg
[/IMG]

Endelig....Lommeboka tom, men hjertet er fyllt av glede nå :)
DSCF1290.jpg
[/IMG]

Som sagt veldig dårlig kamera, så nå ligger i søppla ute. Men ja, det er en Sub, nye modellen i stål/gull ;)

Dette var da veldig gøy

Kjenner absolutt igjen følelsen av tom konto/overtrukket kreditkort/lykke.

Denne er dødsfet. Jeg er så avgjort fan av tt. Jeg håper at du blir ved denne lenge...

Gratulerer

Mvh

Greg

Oh Nice!:D
Definitivt ingen beater.:cool:

Du har tatt det vanskelige og rette valget.
Mye bedre enn tomt hjerte og full lommebok.;)

Gratulerer Lars :)

Hvis dette er beateren din, så skal det bli spennende å se hva din neste safe queen blir.. Vintage Patek fra 1903?

Gratulerer!
Litt av en "beater", kan ikke si annet enn det.

Mon tro hvor du legger lista på de litt "finere" ur.;)