Nå har jeg kjøpt inn min første diver, og må si meg meget fornøyd med kjøpet. Har hatt den på armen nå i en uke, og har en god følelse over denne klokken.
Det er bare å kjøre igang med bilder...
Poden lurer på hva pappa har fått i posten
Godt pakket med skomgummi. Og en ekstra rem på toppen
Ja, det er en Sinn...
... men hvilken Sinn?
I give you the Sinn U2 (EZM 5)
WS må til
I tillegg bestilte jeg en silikonrem.
WS av silikonrem
Hva passer best, lenke eller silikonrem?
Denne klokken kommer orginalt med tegimentert bezel, men jeg bestilte hele klokken tegimentert (bezel, hus, krone, spenner). Det er AR-coating på begge siden av glasset, fordi jeg ikke hadde tid til å kun få AR-coating på innsiden. Det ville tatt ekstra 7 uker, og jeg skal ha denne med på ferie straks Synes egentlig ikke det er noe stort problem. Ja, glasset blir letter skittent enn vanlig saffir/plexiglass, men som klokkeintressert gjør det ikke noe om jeg pusser glasset litt av og til. Er ikke så vanskelig å få rent, og når det er rent er det som det ikke er noe glass der. Helt fantastisk
Det er bare å kjøre igang med bilder...
Poden lurer på hva pappa har fått i posten
Godt pakket med skomgummi. Og en ekstra rem på toppen
Ja, det er en Sinn...
... men hvilken Sinn?
I give you the Sinn U2 (EZM 5)
WS må til
I tillegg bestilte jeg en silikonrem.
WS av silikonrem
Hva passer best, lenke eller silikonrem?
Denne klokken kommer orginalt med tegimentert bezel, men jeg bestilte hele klokken tegimentert (bezel, hus, krone, spenner). Det er AR-coating på begge siden av glasset, fordi jeg ikke hadde tid til å kun få AR-coating på innsiden. Det ville tatt ekstra 7 uker, og jeg skal ha denne med på ferie straks Synes egentlig ikke det er noe stort problem. Ja, glasset blir letter skittent enn vanlig saffir/plexiglass, men som klokkeintressert gjør det ikke noe om jeg pusser glasset litt av og til. Er ikke så vanskelig å få rent, og når det er rent er det som det ikke er noe glass der. Helt fantastisk
Redigert: