Min første NYE klokke :-)

Medlem
7. mai 2011
Sted
Oslo
Pakke i posten :)
54d71ed7-88e0-574d.jpg

Bobleplast er gøy!!
54d71ed7-891a-be87.jpg

Flott!
54d71ed7-8956-1d7b.jpg

De kan dette med esker :)
Og inni...... Finner jeg :
54d71ed7-89a7-c7af.jpg

Fikk et meget godt inntrykk av klokken, virker solid og robust.... Ihvertfall de 15 min som har gått nå :p
Så liker jeg vintage looken :)

Beklager dårlige mobil bilder :(

---
Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer :)

Mange her inne som har vært innom Steinhart på et tidspunkt. Mye klokke for pengene.

Milsub homage er ikke feil i mine øyne. Fin klokke! Er jo en klokke der originalen er umulig for de fleste å eie, så er jo flott at en homage av designet kan nytes for en rimelig penge!

Få den på nato nå! :)

Takk! :)

Har sett på diverse forum at det peppres mye på denne klokken, ettersom den ligner fælt mye på Rolex MilSub :roll:
Det kan nok hende at det kommer en Rolex Sub ettehvert, men jeg liker utseendet på denne, så er det i en "litt" annen prisklasse :)
Mye klokke for pengene som det nevnes :D

Bare tull at den skal kritiseres fordi den er en homage. Klokka er både fin og tøff, og som flere har nevnt, mye Bang for the Bucks.

Gratulerer med din aller første "jomfru"!

Gratulerer. Blir spennende å følge med på, den har jo vært diskutert litt.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
Har brukt klokken et døgn nå og må si jeg liker'n utrolig godt :D
God på håndleddet, kul å se på og faktisk bra lum :D
Våknet i dag tidlig og kunne godt se hva uret viste :D
Går ca 5 sek for fort på 24timer, men det er vel innenfor det ETA beskriver, og jeg har det ikke mer travelt enn at det funker for meg ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Milsubben fra steinhart fortjener en WS for å komme mer fram i lyset. Gratulerer med ur, kan gi deg mye moro den der!